Discu di frenu da Çorum per Samsun Tramways

Samulaş, chì era sottu à a rispunsabilità di a Municipalità Metropolitana di Samsun, chì prima pruducia signalizazione lucale di tram è trauma, avà pruduce dischi di sistema di frenu idraulicu per traumai. E dette parti, chì sò attualmente impurtate per mille trècento vinti euro, sò state fatte da a cumpagnia Kızılırmak Döküm A.Ş di Çorum per ottucentu ottanta lire. Cusì, un altru successu di l'ingegneri lucali aumentarà a capitale naziunale.

Per i dischi di frenu pruduciuti da Samulaş, trentasei ordini sò stati precedentemente posti nantu à i treni italiani. Cusì, un risparmiu di dui centu mila lire hè stata ottenuta. I dischi di frenu, chì saranu pruduciuti per i treni fatti in Cina in i ghjorni à vene, rinfurzà ancu a produzzione domestica. Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u Manager di Manutenzione è Riparazione di Samulas, l'ingegnere meccanicu, Ziya Kalafat, hà dichjaratu chì anu rinnuvatu i dischi di u sistema di frenu idraulicu per un totale di sedici traumi italiani, è in questu sensu, trè centu vinti euro sò stati pagati per ogni parte. acquistatu da i fabricatori originali. Kalafat hà dichjaratu chì anu ricercà modi per pruduce a parte in questione cù l'equipaggiu domesticu è anu successu in questu sensu.

L'ingegnere meccanicu di SAMULAŞ, Manager di Manutenzione è Riparazione, Ziya Kalafat, hà dichjaratu chì una sucietà privata chì opera in Çorum pò pruduce pezzi per un valore di mille trècento vinti euro finu à ottucentu ottanta lire, è hà dettu chì dopu, anu acceleratu u so travagliu per a produzzione domestica. Kalafat hà annunziatu chì sia a consegna hè stata fatta in un tempu più cortu è a capitale naziunale ferma in u paese.

Surghjente: www.ekonomihaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*