HİDROMEK mostrarà i so prudutti in Sudafrica

HİDROMEK exhibirà i so prudutti à a Bauma Conexpo Africa Fiera, chì si svolgerà in Sudafrica u 13-16 di marzu.

HİDROMEK, chì hè trà i 50 più grandi produttori di machini in u mondu è esporta in 84 paesi, esporrà i so prudutti di punta à u settore à a Fiera Bauma Conexpo Africa in Johannesburg, Sudafrica. HİDROMEK si prepara à scuntrà cù i so utilizatori in u mercatu sudafricanu cù a fiera chì avarà da 13-16 March 2018.

Cumminendu i so 40 anni di sperienza in l'industria di e macchine di custruzzione cù u sapè fà è dimustrà a so forza in u disignu di u produttu cù premii internaziunali, HİDROMEK hà esibitu i so prudutti cumposti da retroescavatori, escavatori cingolati è gruppi di motonivelatori, in particulare à a Bauma Conexpo Africa Fair. , u puntu di scontru di i settori di a custruzzione è a minera in u mercatu africanu, portà à l'attenzione di l'attori.

A Fiera Bauma Conexpo Africa, chì hè stata ultimamente in u 2015, hè trà e fiere principali di u settore. 2015 cumpagnie da 75 paesi anu participatu à a fiera in u 616, in quale parechji contatti cummerciale impurtanti anu fattu, è più di 14 mila visitatori anu visitatu a fiera.

HİDROMEK, chì produce retroescavatori, escavatori idraulici, motolivellatrici è caricatori a roti è hè u capu di u mercatu turcu in classi di retroescavatori è escavatori idraulici, mostrerà i seguenti prudutti à Bauma Conexpo Africa Fair.

HMK 62SS

HMK 360 SS, chì furnisce un usu versatile cù e so dimensioni compatte, a capacità di rotà 62 gradi intornu à u so propiu assi in un puntu unicu, a facilità di carica è l'usu cù diversi attache, revela a so differenza soprattuttu in l'applicazioni urbane è agricule.

HMK 102B Alpha

U 102B Alpha, chì ùn cumprumette micca in alta produtividade è cunfortu ancu in e cundizioni di travagliu più duru, attira l'attenzione cù a so durabilità è u cunsumu di carburante bassu. U 102B Alpha, chì ottene a massima efficienza in terreni accidentati, furnisce ancu un ambiente còmode per u so operatore ancu in cundizioni di travagliu longu.

HMK 220 LC è HMK 370 LC HD

L'escavatori "Gen Series" vincitori di cuncepimentu, pruduciuti cunsiderendu u massimu rendiment è longevità in cundizioni di campu pesante, si distinguenu cù a so forte custruzzione è u cunsumu di carburante bassu. Cù u "Sistema di cuntrollu Opera" (interfaccia operatore HİDROMEK), chì hè prupostu per a prima volta in a so classa, l'operatore si senti còmode è rilassatu cum'è in l'uffiziu è usa facilmente a macchina.

HMK MG 431

Motonivelatrice HMK MG 431 cù a so lama d'alta prestazione; Fornisce prestazioni eccellenti in parechji travaglii da u nivellu à a raschiatura, da u tagliu di i pendii à a trinchera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*