Novu Accordu per i Camioni di Movimentu di Terra in Istanbul

U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Mevlüt Uysal, hà dettu chì 39 municipalità di distrettu, l'Uffiziu di u Guvernatore, u Dipartimentu di Pulizzia è u Cumandante di a Gendarmeria Pruvinciale si sò riuniti per risolve u prublema di i camion di scavi in ​​Istanbul è anu stabilitu u "Sistema di tracciamentu di i veiculi" (ATS) per risolve stu prublema. .

U sindaco metropolitanu di Istanbul Mevlüt Uysal, chì hà mandatu u presidente Recep Tayyip Erdoğan à l'aeroportu di Atatürk prima di a so visita à l'esteru, hà fattu una dichjarazione à a stampa dopu. In a dichjarazione di stampa chì includeva u guvernatore di Istanbul Vasip Şahin, u capu di a polizia di Istanbul Mustafa Çalışkan, u cumandante regiunale di a gendarmeria provinciale di Istanbul u generale di brigada Nuh Köroğlu, u sindaco Uysal hà spiegatu a suluzione chì anu purtatu i camion di scavi in ​​u trafficu, chì i citadini si lagnavanu in Istanbul.

Dichjarà chì circa 50 milioni di metri cubi di scavi sò pruduciuti in Istanbul ogni annu è sta scavi causa una densità seria è un periculu in u trafficu di Istanbul mentre hè trasportatu da camioni, u sindaco Uysal hà dettu: "Hè a nostra preoccupazione chì l'scavi ùn hè micca pigliatu da un locu. è fugliatu in un altru locu. Risolvemu stu prublema ", disse.

-Camion micca registratu cù ATS ùn pò micca piglià l'escavazione-
Spieghendu chì a Municipalità Metropolitana è 39 municipalità di distrittu, l'Uffiziu di u Guvernatore, u Dipartimentu di Pulizzia è u Cumandante di Gendarmeria Pruvinciale si sò riuniti per risolve u prublema di i camion di scavi in ​​Istanbul, è anu stabilitu u "Sistema di seguimentu di i veiculi" (ATS) per risolve stu prublema, U sindaco Uysal hà cuntinuatu: "Hafriyat Puderemu monitorà direttamente i veiculi cù un chip chì aghjunghjemu à i so camioni. A più impurtante, i nostri cumune di distrittu ùn permettenu micca alcun camionu chì ùn hè micca registratu cù ATS per riceve scavi. In novu, cum'è IMM, ùn mostramu micca un situ di dump à qualsiasi veiculu chì ùn hè micca inclusu in stu sistema in i siti di dump. Ogni camionu chì ùn hè micca inclusu in stu sistema ùn serà micca capaci di mette in strada. In altri palori, tutti i camioni di a terra seranu sottu cuntrullati ".

-Quelli chì ùn sò micca inclusi in u sistema in duie settimane seranu pruibiti da u trafficu-
Enfatizendu chì ponu ancu monitorà a quantità di carichi trasportati da i camioni di scavi cù u sistema ATS, u presidente Uysal hà dettu: "Puderemu ancu vede i camioni chì anu ricivutu più di ciò chì duverebbe avè. Sapemu se un camionu hè andatu fora di corsu. Impedisceremu ancu issi camioni di terraferma di passà induve ùn deve micca passà, chì hè u prublema chì i nostri citadini sò più scomodi. Puderemu seguità a velocità di i veiculi cù stu sistema ", disse.

Dichjarà chì circa 8 camioni sò stati inclusi in u sistema finu à avà, u presidente Uysal hà cuntinuatu a so spiegazione cusì: "Stimemu chì u numeru di camioni induve u sistema ATS ùn hè micca stallatu hè di circa 40. Certi di elli sò camioni chì ùn sò micca stati inclusi perchè "ùn ci hè micca travagliu di scavi avà", è certi sò camioni chì ùn volenu micca entre in u sistema. Da u principiu di u mese, a nostra gendarmeria, a nostra pulizza, chì ùn sò micca incluse in u sistema, avarà iniziatu un prucessu penale per pruibisce di u trafficu in e so regioni. Dunque, avemu risoltu u prublema di u "terrorismu di i camion d'escavazione", chì hè sempre sustinutu da i media in Istanbul ".

-Per esse cuntrullatu da u sistema in linea-
DOMANDA :
U presidente Uysal hà datu a seguente risposta à a quistione "Cumu è induve ponu esse tracciati i camioni dotati di ATS": "Cù stu sistema chì avemu stallatu nantu à i veiculi, serà pussibule seguità i veiculi da ogni locu. Dopu chì stu sistema di seguimentu principia à travaglià, a nostra sicurezza serà capace di seguità. Hè ancu pussibule di seguità i camioni nantu à u telefuninu. Puderà ancu vede se u camion chì passa hè registratu cù ATS. Allora a penalizazione serà cumpletamente centralizzata. A seguiremu in u nostru Dipartimentu di Pulizzia è a Direzzione İSTAÇ di a nostra Municipalità ".

DOMANDA :
Mencionendu u dumping di scavi in ​​zoni boschi è umidi, u presidente İBB, Mevlüt Uysal, hà cunclusu e so parolle cusì: "Cum'è una municipalità, ci sò incidenti di scavi di scavi è scappari, in particulare in i nostri bacini di diga, zoni deserti, lochi induve ùn ci sò micca citadini. -ancu a pruprietà privata-. Comu sapete, ci sò prublemi assai serii perchè di solitu hè fattu di notte. Cù stu sistema, u seguimentu principia esattamente da a zona induve l'escavazione hè caricata. Dopu à carica l'excavazione nantu à u camion, invece di perseguite i camioni in a strada, in u trafficu, u nostru sistema avà principia direttamente da u puntu induve l'escavazione hè presa. Mentre i permessi di custruzzione sò dati in 39 distretti, licenze di rimozione di scavi seranu ancu datu. Sta licenza serà data à quelli registrati cù ATS à u mumentu di l'emissione. In questu sensu, u travagliu di a nostra sicurezza è di a gendarmeria serà avà più faciule ".

U GUVERNATORE SAHIN: "IMM HAI AIUTU TANTO"
U guvernatore di Istanbul, Vasip Şahin, chì hà dichjaratu chì IMM hà furnitu un grande aiutu in l'installazione di i dispositi nantu à i camioni di terra, hà dettu: "Aspittemu chì i camioni chì ùn sò micca registrati in questu sistema finu à u luni 2 d'aprile, si registranu. Dopu à u 2 d'aprile, tutte e sanzioni penali, cumprese a pruibizione di u trafficu, saranu applicate più forte è senza cumprumissu ", disse.

Enfatizendu chì Istanbul hè una cità chì hè in constante crescita sia in quantu à a crescita di a pupulazione è à u spaziu fisicu, è chì hè una cità induve sò fatti investimenti infrastrutturali impurtanti, u guvernatore Şahin hà dettu: "Tutte queste ponu esse realizate solu cù certi arnesi è equipaghji. alcune opportunità tecnologiche chì avemu bisognu. Unu di elli hè i camioni cum'è veiculi è equipaghji. Scontranu bisogni impurtanti in quantu à u trasportu di l'excavazione o u trasportu di u materiale di custruzzione à u situ di custruzzione. Ma questu deve esse fattu in un ordine, in una manera chì prima assicura a salvezza di a vita è poi a sicurità di a pruprietà è in e regule. Sfurtunatamente, avemu scontru esempi negativi di tantu in tantu. In certi di i nostri distretti, di tantu in tantu, scontru accidenti di trafficu chì portanu ancu à a perdita di vita. Quandu esaminemu questi, di solitu scontru u risultatu chì e regule di trafficu o e cundizioni di scavi ùn sò micca seguitu. Dopu, avemu riunitu cum'è a nostra municipalità è e nostre unità pertinenti è decisu di fà un sforzu cumunu è seriu in questu sensu. Spergu chì e nostre ispezioni seranu assai più efficaci grazia à u Sistema di Tracciamentu di i Veiculi stabilitu da a nostra municipalità. Lasciami dà l'infurmazioni seguenti nantu à 2017; Circa 110 13 camioni di terra sò stati ispezionati da i nostri amichi è 2017 milioni di ammende sò state emesse à quelli chì anu violatu e regule in 600. In novu, circa XNUMX veiculi sò stati pruibiti da u trafficu quì ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*