Tunnel di Salvatore Apertu à i Trasporti

tunnel di salvataggio
tunnel di salvataggio

U tunelu custruitu à u Passu Cankurtaran nantu à l'autostrada Artvin-Rize-Ardahan, chì unisce u Mari Neru à l'Iran via l'Anatolia Orientale, hè statu apertu à u trasportu da u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan è u Ministru di Ghjuventù è Sport. Osman Aşkın Bak. In a so dichjarazione à i ghjurnalisti prima di l'apertura, u Ministru Arslan hà dettu chì u Mari Neru serà cunnessu à l'Anatolia Centrale cum'è una scorciata per u Tunnel di Cankurtaran.

Dichjarà chì anu messu un tunelu impurtante in serviziu, Arslan hà dettu: "I tunnelli di Cankurtaran di 5 metri sò dui tubi doppiu in uscita, duie entranti, ma avemu trè tunnelli, quattru viadutti è quattru ponti nantu à sta strada. Da oghje, avemu messu in serviziu duie rotte in uscita è duie entrate, per un totale di circa 200 chilometri. "Cù sti tunnel, accurteremu a strada di 14 chilometri". disse.

Arslan hà indicatu l'impurtanza di a strada chì hè stata accurtata di 12 chilometri è hà dettu:

"In particulare in cundizioni d'inguernu, quandu nevava, stu locu hè diventatu impraticabile. Facemu a zona impraticabile passabile cù u Tunnel di i Salvatori. Lifeguard cum'è u so nome suggerisce. Dunque, salveremu a vita. Hè una situazione chì ùn pò micca esse misurata cù soldi, ma salveremu circa 100 milioni di lire ogni annu per via di l'accortezza di sta strada. Avemu risparmià soldi in carburante, tempu, mantenimentu è riparazione di i veiculi, è emissioni di diossidu di carbonu. Questa strada, chì costa circa 568 milioni di lire, hè impurtante per noi. "Se cunsiderà u risparmiu chì furnisce ogni annu, si salverà in circa 5-6 anni".

Dichjarà chì metteranu in serviziu i dui viaducti restanti da ghjugnu, Arslan hà dettu: "U nostru stimatu presidente è u primu ministru anu fattu sforzi serii in a custruzzione di stu tunnel. Spergu chì l'inaugurazione ufficiale hà da fà più tardi cù a participazione di u nostru presidente, ma l'apremu à u trafficu da oghje per impedisce chì u nostru pòpulu ùn sia vittimatu è per pudè usà sta strada è i tunelli u più prestu pussibule. " disse.

Serà u più grande tunnel di doppia tubu di Turchia

U Ministru Arslan hà nutatu chì u trafficu di camioni pò ghjunghje facilmente in Georgia via Kars, Artvin è Ardahan è hà dettu: "Avemu pussutu custruisce 80 chilometri di tunnel in questu paese in 50 anni. U tunnellu più grande era u tunnel di a muntagna Bolu cù una lunghezza di 3 mila 250 metri. A so custruzzione hà pigliatu 19 anni è noi, cum'è u guvernu di u Partitu AK, l'avemu finitu. "U Tunnel di Cankurtaran, 5 mila 200 metri di lunghezza, serà u più grande tunnel di tubu di Turchia messu in serviziu da oghje". disse.

Dichjarà chì ci sò 47,5 chilometri di tunnel in Artvin, Arslan hà dettu:

"Avemu custruitu 80 chilometri di tunnel in 50 anni, a lunghezza di u tunnel chì avemu custruitu solu in Artvin hè di 47 chilometri. Se cunsiderà e strade chì saranu rinnuvate per via di a diga di Yusufeli, avemu rinnuvatu 67 chilometri di strade. Di sti 67 chilometri, 52 chilometri sò tunnel. Sò piacè di dì chì avemu finitu 15 chilometri di tunnel in l'ultimi 337 anni. Avà compie 50 chilometri di tunnelli ogni annu. "Travagliemu ghjornu è notte per assicurà chì i nostri prughjetti sò finiti u più prestu pussibule è serve a nostra nazione".

Arslan hà dichjaratu chì qualchì volta ricevenu critiche annantu à l'apertura tardiva di u tunnel, malgradu a so finitura anticipata è hà dettu: "Ùn hà nunda à fà cun noi. A materia hè andata à i tribunali. "Avemu avutu aspittà a decisione di a corte per circa 18 mesi". disse.

Ricordendu chì anu messu un unicu tubu in serviziu in u Tunnel Ovit, Arslan hà dettu: "Sperendu, finiremu u sicondu tubu sta primavera è u metteremu in serviziu in ghjugnu. U nostru scopu hè di mette in serviziu u Tunnel di Zigana l'annu prossimu ". disse.

Dopu u so discorsu, u Ministru Arslan hà apertu u Tunnel di Salvatore di 5 metri à u trafficu cù u so veiculu ufficiale. U Ministru Bak hà ancu accumpagnatu Arslan.

U Tunnel di Lifeguard, situatu à u Passu Cankurtaran à una altitudine di 690 metri nantu à l'autostrada Rize-Artvin-Ardahan trà i distretti Borcka è Hopa d'Artvin, hè statu custruitu cum'è una alternativa à u passu chì unisce u Mari Neru à l'Iran via l'Anatolia Orientale. Regione è hè un incubo per i cunduttori, soprattuttu in cundizioni invernu duru. .

U primu ministru Binali Yıldırım, u 29 d'ottobre di u 2010, quandu era u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà stabilitu a fundazione di u Tunnel di Lifeguard à doppia tubu.

U tunnel, chì eliminà largamente i prublemi di trasportu in u Mari Neru, ancu creà una linea impurtante chì cunnetta u Mari Neru à u Mediu Oriente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*