U numeru di treni d'alta velocità aumenta à 52

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà inspeccionatu u Prughjettu Başkentray è hà dichjaratu chì Başkentray serà messu in serviziu per a ghjente di Ankara versu u 16-17 d'aprile.

U Ministru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan, in a so dichjarazione à Etimesgut YHT Station dopu avè realizatu a prova di guida in Başkentray, hà dettu chì a ghjente di Ankara hà da cumincià à aduprà Başkentray à u standard di metro in circa un mese.

In i so esaminazioni à u Ministru Arslan, u Sottosegretariu Diputatu UDHB Orhan Birdal, Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın, TCDD Taşımacılık AŞ General Manager Veysi Kurt era ancu accumpagnatu.

AMU PORTU METRO STANDARD À LINEE SUMMARY

U Ministru Arslan hà dichjaratu chì e linee suburbane eranu chjuse à u trasportu di i residenti di Ankara 20 mesi fà; "Semu sicuri chì quandu i nostri citadini cumincianu à aduprà Başkentray à i standard di metro in circa un mese, prigheranu per noi è per quelli chì anu cuntribuitu. Diceranu ancu chì avemu passatu stu prublema per sperimentà stu cunfortu. Di sicuru, a satisfaczione di a nostra nazione ci rende felice ancu ". disse.

In riferimentu à e caratteristiche di Başkentray, u Ministru Arslan hà dettu; Hà dettu chì u sistema, chì hè custituitu da circa 36 chilometri da Kayaş à Sincan, hà 32 novi setti di metro standard è un totale di 96 vagoni à a mità d'aprili, è chì ogni set hà una capacità di 770 persone, è chì u puntu arrivatu hè assai impurtante.

Arslan hà dettu chì u sistema, chì pò esse usatu da 520 mila citadini ogni ghjornu, costa 1 billion 227 million TL è chì anu fattu assai sforzu per inizià è finisce u prugettu prima; Hà infurmatu chì u prughjettu ùn puderia micca principià à tempu è hè statu ritardatu finu à oghje, cum'è u risultatu di l'imprese di l'imprenditori chì presentanu una demanda in tribunale.

Dichjarà chì i treni suburbani, YHT è di linea principale travaglianu inseme nantu à 3 linee, partendu da Sincan è cuntinuendu à Kayaş, Arslan hà cuntinuatu cusì:

"A data d'oghje, avemu scupertu 5 sbagli da Sincan à Behiçbey. Facemu 6 errori da Behiçbey à u centru di Ankara, induve si trova a stazione di treni YHT. Avemu fattu 4 sbagli da Ankara YHT Station à Kayaş. I nostri treni suburbani non-stop utilizanu e duie linee da Sincan à Kayaş. L'altre duie linee seranu aduprate da YHT da Ankara à Sincan, è una linea serà aduprata da i nostri treni convenzionali di linea principale. Da a Stazione di Ankara à a direzzione di Kayaş, i nostri treni cunvinziunali utilizanu duie linee chì servenu ancu YHT. Avemu aumentatu a linea da Ankara à Kayaş da 4 difetti, da Ankara à Behiçbey da 6 difetti, è da Behiçbey à Sincan da 5 difetti. Cusì, avemu fattu a linea di 36 chilometri assai più cunfortu è di alta qualità mettendu un sistema ferroviariu di 156 chilometri ".

KAYAŞ- LINEA SİNCAN 23 MINUTI

Arslan hà dettu chì quandu l'ora di arrestu è di partenza in 23 stazioni sò cunsiderate, a linea Kayaş-Sincan, chì dura più di 1 ora, diminuirà à 48-49 minuti, è hà sottolineatu chì a distanza trà Ankara-Sincan, chì dura più di 20 ora. 11 minuti per YHT, diminuirà à XNUMX minuti.

Nutendu chì Başkentray serà integratu cù u metro Kızılay in Yenişehir è cù Ankaray in stazioni Kurtuluş è Maltepe, Arslan hà dettu chì Ankarakart pò esse adupratu in Başkentray.

Arslan hà dichjaratu chì, in più di a Stazione Ferroviaria Centrale YHT in Ankara è a Stazione Ferroviaria YHT in Eryaman, ci saranu ancu spazii cummerciale in e stazioni Sincan, Lale, Etimesgut, Hipodrom, Yenişehir, Mamak è Kayaş; Ellu disse chì i passageri prufittàranu di sti spazii cummerciale mentre aspettanu i treni.

Apuntendu chì a distanza di 20-25 centimetri trà a sequenza di u trenu è a piattaforma in i treni suburbani hè stata ridutta à 5 centimetri, Arslan hà nutatu chì questu hè impurtante per a sicurità di i passageri.

"U NUMERU DI TRENI ALTA VELOCITA AUMENTARÀ À 52"

Arslan hà dettu: "Quandu a stazione Eryaman YHT hè messa in serviziu u 15 di marzu, i treni d'alta velocità puderanu aduprà e duie linee. À u listessu tempu, passeremu à u calendariu di l'estate per i treni d'alta velocità. Mentre operemu 2 treni d'alta velocità per ghjornu in tuttu u paese, l'aumenteremu à 44 setti. Cusì, avemu da principià a tarifa d'estate da u 52 d'aprile. I testi nantu à e linee è u travagliu nantu à e stazioni sò finiti. A pulizia finale è a trasfurmazione hè fatta. "Spergu, versu u 15-16 d'aprile, mettemu Başkentray à u serviziu di a ghjente di Ankara è di i nostri citadini chì veneranu in Ankara". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*