U presidente Çelik hà introduttu l'investimenti di trasportu fatti in Kayseri

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri, Mustafa Çelik, hà presentatu l'investimenti di trasportu fatti è in corso à a stampa è u publicu. Esprimendu chì pianificanu u trasportu di i prossimi 50 anni, u presidente Çelik hà datu infurmazioni nantu à e linee di u sistema ferroviariu, intersezioni multi-piani è strade alternative chì sò state fatte o seranu fatte in linea cù sta pianificazione.

A prima tappa di u briefing visuale fattu da u sindaco metropolitanu Mustafa Çelik nantu à i prughjetti di trasportu hè stata Melikgazi Multi-Storey Junction in Mustafa Kemal Paşa Boulevard. Esprimendu chì pensanu à apre u junction Köprülü à u trafficu in u weekend, u sindaco Mustafa Çelik hà dettu: "Avemu implementatu un prughjettu esteticu è degnu di a cità in pocu tempu. Avemu principiatu à u principiu di a staghjoni di l'inguernu è cumpiendu à a fine di l'invernu. Avemu finitu trè mesi prima di u periodu di custruzzione ", disse. Dichjarà chì anu implementatu assai innovazioni à l'intersezzione multi-store, u presidente Mustafa Çelik hà dettu chì anu fattu 1 metri di riempimentu, 60 metru di roccia è 2 centimetri di cimentu, per allargà a vita di u prugettu, è anu apertu grandi canali. nantu à i lati per impediscenu inundazioni.

"E STRADE SONU COSTRUITE SENZA INTERRUPZIONE DI TRAFFICO"
Dichjarà chì u trafficu cuntinueghja à scorri da e strade laterali durante i travaglii di intersezzione stradale è multi-store, u presidente Mustafa Celik hà datu infurmazioni nantu à i passaggi sottumessi chì furnisceranu entrata è uscita à u generale Hulusi Akar Boulevard dopu à Melikgazi Multi-Storey Junction. U briefing visuale hà cuntinuatu cù Hulusi Akar Boulevard. Dichjarà chì u boulevard si estende à Malatya Road è chì serà un assi assai impurtante, u sindaco Çelik hà dettu: "Hè una forte alternativa à Kocasinan Boulevard è Sivas Street. Apertura di strade chì riduceranu a necessità di altre strade hè una vera ingegneria. Cusì, riduce a necessità di altre strade è facilità u trafficu ", disse. Certi difficultà si sò sviluppati durante l'apertura di e strade; Esprimendu chì queste difficultà sò state superate, però, u presidente Çelik hà dettu: "In questa occasione, commemorate Aydoğan Aydın Pasha cun misericordia. U nostru Aydın Pasha hà dimustratu un grande sforzu quandu era u Commando Brigade Commando. Cusì, era pussibule di passà sta strada attraversu l'armata ", disse. Dichjarà chì custruiranu una intersezzione multi-piani à a junction induve Farabi Street si cunnetta à u General Hulusi Akar Boulevard, u presidente Çelik hà ancu nutatu chì apriranu u Major General Aydoğan Aydın Street per cunnette Farabi Street à Talas Road. Espristendu chì u protokollu hè statu preparatu per questa strada è l'armata hà datu l'appruvazioni, u presidente Mustafa Çelik hà dettu chì principiaranu u travagliu di custruzzione di strada u più prestu pussibule cù l'appruvazioni di u Ministeru di a Difesa Naziunale.

"DUE LINEE DI TRAM SEPARATE VENGUONO"
U presidente Çelik, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à e linee di u sistema ferroviariu in a dichjarazione chì hà fattu durante u briefing visuale, hà parlatu di u protocolu firmatu à u Ministeru di i Trasporti. Dichjarà chì anu firmatu u protokollu per a Linea di Tram di l'Hospital di Belsin-City à u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni 16 ghjorni dopu a decisione di u Cunsigliu di Ministri publicata in a Gazzetta Ufficiale u 4 di marzu, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Çelik hà dettu ch'elli seguitava i travaglii da vicinu è agisce assai rapidamente. Dichjarà chì a custruzzione di a Linea di l'Hospital Belsin-Şehir hà da principià u più prestu pussibule, Çelik hà nutatu chì pensanu à fà l'offerta per a linea trà Anayurt-Aşık Veysel Boulevard in April. U presidente Çelik hà dettu: "Avemu pianificatu u trasportu per i prossimi 50 anni è hà cuminciatu a produzzione in questa direzzione".

Esprimendu chì un novu arrangiamentu serà fattu à a junction à l'uscita da u General Hulusi Akar Boulevard à Aşık Veysel Boulevard, u presidente Çelik hà dettu chì u trafficu di i veiculi altru da u sistema ferroviariu è u trafficu di i pedoni serà ridutta. Esprimendu ch'elli accunsenu rapidamente cù i titulari di diritti di e case nantu à a strada stradale per allargà a strada in u briefing visuale in Tavlusun Street, chì hè a continuazione di u General Hulusi Akar Boulevard, Çelik hà dettu: "A parte più difficiule di custruisce strade in insediamenti hè ottene u cunsensu di i titulari di diritti. Noi, Alhamdulillah, ghjunghjemu facilmente à i nostri citadini ", disse.

U briefing visuale hà cuntinuatu cù a strada Talas Halef Hoca, chì hè stata mudernizzata da a Municipalità Metropolitana cù a so mediana centrale, pavimenti è parcheghji. U sindaco Çelik hà dimustratu quantu intensamente a Municipalità Metropolitana travaglia fora di u centru di a cità cù i travaglii realizati vicinu à u Viaduct Derevenk. U presidente Çelik hà dichjaratu chì a cunnessione da Talas à Malatya Road serà cumpletata simultaneamente cù u viaduttu in costruzione.

U sindaco metropolitanu Mustafa Çelik hà dichjaratu chì ùn anu micca solu apertu e strade per alleviare u trafficu, ma anu ancu allargatu e strade esistenti, è cited a strada trà Mimarsinan Junction è Wonderland cum'è un esempiu.

"TRAFFIC CONTINU CU INTERCAMBIAMENTI D'ALTI PIANI"
A prossima tappa di u briefing visuale hè stata a crucivia in Kocasinan Boulevard. U presidente Mustafa Çelik hà datu infurmazioni detallate nantu à l'intersezioni multi-store custruite in u Danube è Fuzuli Junctions u 30 d'aostu. Esprimendu chì ogni intersezzione hè fabricata apposta secondu a terra, u presidente Çelik hà dichjaratu ch'elli apriranu a parte superiore di a junction di u 30 d'aostu in 40 ghjorni è l'asse Tuna Caddesi Bekir Yıldız Boulevard in 15 ghjorni. Enfatizendu chì pensanu à apre u Fuzuli Multi-Storey Junction in 1,5 mesi, u presidente Çelik hà dichjaratu ch'elli feranu a strada da Argıncık Lights in Kocasinan Boulevard à DSI ininterrotta.

Dopu u briefing visuale, u Boulevard Bekir Yıldız hè passatu. Dichjarà chì hà cuntinuatu a strada ch'ellu hà iniziatu durante u periodu di a Merria di Kocasinan, inseme cù a Municipalità Metropolitana, u sindaco Çelik hà dettu chì l'accordi sò stati fatti in u scopu di u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Seyrani, è chì sta cunnessione serà fatta in un mese.

"E CASE DI VIGNE SONT DISTRUTTU, UNA NOVA STRADA hè APERTA"
L'ultima tappa di u briefing visuale era a nova strada per esse aperta da OSB à Talas. Espristendu chì e case di vigna nantu à a strada stradale per esse entrata da Fatih Sultan Mehmet Boulevard, cunnisciuta cum'è a strada di muntagna, cù u mudellu di intersezzione di tromba, sò state accunsentite cù l'accordu di i pruprietarii, u sindaco Çelik hà assistitu à a distruzzione di duie case separate in sta regione cù i membri di a stampa. Enfatizendu chì Seher Boulevard è Hacılar Boulevard nantu à a strada stradale seranu attraversati cù intersezioni multi-piani, u sindaco Mustafa Çelik hà dettu: "Avemu fattu una pianificazione assai impurtante nantu à sta strada. Cunsiderendu i nostri paisani in e case di vigna nantu à a strada, chì saranu 2 × 2 carrughji per u trafficu di transitu, avemu messu una strada laterale per u trafficu chì scorri lentamente in una sola strada. U presidente Çelik hà ancu ringraziatu i prupietari di e case di vigna in questa regione per a so comprensione.

U sindaco di a municipalità metropolitana, Mustafa Çelik, hà aghjustatu chì u costu di l'investimenti di trasportu, chì sò solu in u briefing visuale, escludendu e strade aperte in a regione di Beydeğirmeni, e strade rinnuvate è ampliate, e strade aperte in i distretti è i travaglii di asfaltamentu, hà righjuntu 500 milioni di TL. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*