U Trenu d'Alta Velocità Deve Veni Immediatamente à Sivas

Ancu se u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Sivas Ankara hè statu licitatu parechji anni fà, ùn pudia micca inizià u trasportu di passageri.

I mutivi di u ritardu sò cunnisciuti da tutti. A persona o l'istituzioni chì anu causatu questu seranu rispunsevuli. Per cumpensà stu ritardu, l'investimenti in treni d'alta velocità è a forza di travagliu duveranu esse cumpletati u più prestu pussibule dandu priorità à sta linea.

U cumpletu di a linea Ankara-Sivas, chì hè stata posposta per anni, in 2019, risolve i prublemi di trasportu di e cità in a regione, è incuragisce l'investitori quì serà strumentale per piglià passi versu Sivas diventendu una Big City.

Da Sivas à Ankara, Istanbul, Konya, Eskişehir, Afyon, Uşak, Manisa, İzmir, Kırıkkale, Yozgat, Erzincan, Kayseri, Karaman Hè capitu chì u 14 per centu di a pupulazione di Turchia prufittà di ghjunghje in Turchia, Mersin, Adana, Gaziantep è e nostre 55 pruvince maiò cù rete di treni à alta velocità.

Finu a ora, u numeru tutali di passageri di e linee di treni d'alta velocità esistenti hà righjuntu 40 milioni, è quandu a fase di Sivas hè finita, stu numeru aumenterà ancu di più, è daremu una grande comodità à u nostru paese è u trasportu Sivas. Per chì u Trenu d'Alta Velocità cumencia u trasportu di passageri trà Sivas è Ankara u più prestu pussibule.

Abdullah PEKER
Sindicatu di i Travaglii di i Trasporti è Ferroviari
President generale

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*