U Ministru Arslan hà realizatu u Test Drive di Başkentray

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì Başkentray serà messu à a disposizione di a ghjente di Ankara u 16-17 d'aprile.

Arslan hà dettu in una dichjarazione à Eryaman YHT Station dopu a so prova di guida in Başkentray, chì i residenti di Ankara cumincianu à aduprà Başkentray in u standard di metro dopu à circa un mese.

Arslan hà dichjaratu chì u sistema, chì si trova à 36 chilometri da Kayaş à Sincan, servirà cù 32 novi setti, vale à dì, 96 vagoni, da a mità d'aprili, è hà nutatu chì ogni set porta 770 persone.

Dichjarà chì Başkentray serà capace di serve 520 mila persone ogni ghjornu, Arslan hà dichjaratu chì u costu tutale di u prugettu hè di 1 miliardi 227 milioni di lire.

Arslan spiegò chì anu fattu assai sforzu per inizià è finisce u prugettu prima, ma i cuntratturi per l'offerta cuminciaru tardu per via di i prucessi di a corte, è per quessa, ùn anu micca pigliatu a so fretta per serve a nazione.

Arslan hà dichjaratu chì i treni suburbani, YHT è di linea principale travaglianu inseme nantu à 3 linee chì partenu da Sincan à Kayaş, è cuntinuavanu cusì:

"A data d'oghje, avemu 5 linee da Sincan à Behiçbey. Pigliemu 6 linee da Behiçbey à u centru di Ankara, vale à dì, induve a Stazione YHT hè. Avemu pigliatu 4 linee da Ankara YHT Station à Kayaş. E nostre duie linee seranu aduprate da i nostri treni suburbani non-stop da Sincan à Kayaş. I YHT utilizanu l'altre duie linee da Ankara à Sincan, è una linea serà aduprata da i nostri treni convenzionali di linea principale. I nostri treni convenzionali da a Stazione di Ankara à a direzzione di Kayaş utilizanu ancu duie linee chì servenu YHT. Avemu allungatu a linea da Ankara à Kayaş nantu à 4 linee, da Ankara à Behiçbey in 6 linee, da Behiçbey à Sincan in 5 linee. Cusì, mettendu a linea di 36 chilometri cù un sistema di ferrovia di 156 chilometri, l'avemu fatta assai più cunfortu è di alta qualità ".

Dichjarà chì a linea dura 23 minuti da Kayaş à Sincan, Arslan hà dichjaratu chì a linea Kayaş-Sincan, chì dura più di 23 ora, diminuirà à 1-48 minuti quandu l'ora di fermata, di partenza è di partenza in 49 stazioni sò purtate. contu. Arslan hà nutatu chì a distanza da Ankara à Sincan, chì dura 20 minuti per YHT, diminuirà à 11 minuti.

Arslan hà dichjaratu chì a Stazione Eryaman YHT serà messa in serviziu u 15 di marzu, è chì i passageri suburbani è YHT seranu serviti quì.

Dichjarà chì mentre i YHT usanu una linea oghje, puderanu aduprà e duie linee da u 15 di marzu, Arslan hà dettu chì da a data citata, i YHT serviranu sia in un tempu più breve sia in un ambiente più còmode.

"Ankarakart serà utilizatu in Başkentray"

Rimarchendu chì Başkentray serà integratu cù u sistema di metro Kızılay in Yenişehir è cù u sistema di metro Ankaray in stazioni Kurtuluş è Maltepe, Arslan hà nutatu chì Ankarakart pò esse adupratu in Başkentray.

Arslan hà dichjaratu chì ci saranu spazii cummirciali in a stazione centrale YHT in Ankara, a stazione YHT in Eryaman, è ancu in e stazioni Sincan, Lale, Etimesgut, Hippodrome, Yenişehir, Mamak è Kayaş, è chì i passageri ponu riceve tali servizii mentre aspetta. per i so treni.

Notendu chì a distanza di 20-25 cm trà a linea di trenu è a piattaforma in i treni suburbani hè stata ridutta à 5 cm, Arslan hà enfatizatu chì questu hè assai impurtante per a sicurità di i passageri.

U Ministru Arslan hà dichjaratu ch'elli anu custruitu 11 passaggi autostradali, 1 cavalcavia autostradale, 8 passaggi per pedoni, 2 passaggi per pedoni, 1 tunnel cut-and-cover è 70 canali in u scopu di u Prughjettu Başkentray. Hà dichjaratu chì ci era un sediu per disabili in u vagone. .

Nutendu chì quandu a stazione Eryaman YHT apre à u serviziu u 15 di marzu, Arslan hà dettu chì i treni d'alta velocità puderanu aduprà 2 linee, "Passeremu ancu à u calendariu d'estate per i treni d'alta velocità. Mentre simu in esecuzione di 44 treni d'alta velocità à ghjornu in tuttu u paese, l'aumenteremu à 52 setti. Cusì, avemu da principià u calendariu di l'estate da u 15. I testi nantu à e linee è u travagliu nantu à e stazioni sò finiti. Pulizie finali è operazioni sò in corso. Dicemu di u 16-17 da a mità d'aprile, spergu chì mettemu Başkentray à u serviziu di i residenti di Ankara, di l'invitati chì venenu in Ankara è di i nostri invitati. disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*