Ministru Arslan: Semu in una pusizione impurtante in l'Arena Internaziunale in l'Affari Marittimi

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Ahmet Arslan, hà dettu: "Pudemu avà cun orgogliu chì simu in una pusizione assai impurtante in l'arena internaziunale in u campu di u marittimu". disse.

U Summit Marittimu Internaziunale, tenutu à u Palazzu Çırağan, hà iniziatu cù a participazione di u Primu Ministru Binali Yıldırım è u Ministru di l'Educazione Naziunale İsmet Yılmaz.

Parlendu à l'apertura di l'avvenimentu, Arslan hà parlatu di l'attività internaziunale di Turchia in u campu di u maritime è hà dettu chì Turchia hè trà quelli chì formanu l'industria marittima di u mondu.

Dichjarà chì u 90 per centu di u trasportu di u mondu hè realizatu da u trasportu marittimu, Arslan hà dettu chì questu assicura u trasportu di carichi cù grandi navi in ​​modu sicuru è ecologicu.

Arslan hà dettu: "Questu hè stupente in quantu à enfatizà l'impurtanza di u trasportu marittimu, chì hè 14 volte più ecunomicu cà u trasportu aereu, 6,5 volte più cà u trasportu terrestre, è 3,5 volte più ecunomicu cà u trasportu ferroviariu". disse.

Dichjarà chì sti dati palesanu l'impurtanza di u settore marittimu in quantu à l'ecunumia, Arslan hà enfatizatu chì mentre determinanu strategie chì portanu u settore marittimu à u futuru, volenu avanzà in quantu à travaglià è decide questu cù u mondu.

"Pudemu avà cun orgogliu chì simu in una pusizione assai impurtante in l'arena internaziunale in u campu marittimu". Arslan hà dettu chì, mentri a quantità di carica trattata in i porti era di 2003 milioni in u 190, avà hà righjuntu 471 milioni di tunnellate.

Arslan hà dichjaratu chì i spedizioni di u cummerciu esteru per mare, chì era di 2003 milioni di tunnellate in u 150, anu righjuntu oghje 350 milioni di tunnellate, è chì a parte di e rotte maritime in u cummerciu esteru hà aumentatu significativamente.

Nutendu chì u numeru di passageri, chì era 100 milioni, hà righjuntu 140 milioni, u Ministru Arslan hà aghjustatu chì facenu tuttu ciò chì hè necessariu in materia cum'è a sicurità marittima è a sicurità marittima.

  • "A Turchia dà una grande impurtanza à u trasportu"

Kitack Lim, Segretariu Generale di l'Organizazione Marittima Internaziunale (IMO), ricurdendu chì anu parlatu di quantu inevitabbile hè u marittimu in a cima chì anu tenutu in 2016, "Maritime hè sempre inevitabbile per l'ecunumia mundiale. Questu ùn cambia micca ". disse.

Dà infurmazione nantu à u cuntenutu di u summit, Lim hà dettu chì l'IMO offre un marittimu sviluppatu è sustinibule, è chì anu preparatu un pianu strategicu in questu sensu.

Lim hà dettu chì l'agenda di i marittimi, i picculi paesi isulani in via di sviluppu è i paesi menu sviluppati, a prufessionalizazione di i travagliadori, l'ugualità di genere, l'empowerment di e donne.

Espristendu chì i so sforzi per riduce i navi chì contaminanu u mare anu cuminciatu à dà risultati, Lim hà ancu dichjaratu chì i veiculi marittimi ecologichi è verdi anu da esse custruitu. Mencionendu l'impurtanza di l'investimenti in l'infrastruttura marittima, Lim hà dettu chì in questu modu, l'economie di i paesi diventeranu più forti è vinceranu.

Enfatizendu a necessità di sviluppà a cooperazione trà i paesi membri di l'IMO, Lim hà dettu chì in questu modu, l'affari serii ponu esse realizati in u settore marittimu.

Nutendu chì u guvernu turcu attribuisce una grande impurtanza à a cooperazione trà i paesi membri di l'IMO è l'attività in u settore marittimu, Lim hà ringraziatu u Primu Ministru Yıldırım è u Ministru Arslan per u so sustegnu.

Duranti l'avvenimentu, e sessioni intitulate "A Route of Maritime and Global Trends", "Trasformazione Digitale in Maritime", "Crescita è Opportunità in u Cummerciu Marittimu: U Mari Crea Opportunità", è "Cuore di u Mari: Ambiente" saranu in tuttu. a ghjurnata, induve intervenenu oratori impurtanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*