Ministru Arslan: "Femu e nostre autostrade intelligenti"

U Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà dichjaratu chì u Ministeru hà iniziatu à preparà u Pianu d'Azione 2018-2020 è sò in a tappa finale è hà dettu: "A nostra missione in u pianu hè di integrà tutti i modi di trasportu, aduprà up- A tecnulugia attuale, prufittà di e risorse domestiche è naziunali, sia efficiente, efficace, innovativu è dinamicu. Per creà una rete di trasportu intelligente, amichevule à l'ambiente, à valore aghjuntu è sustenibili ". disse.

U Ministru Arslan, in u so discorsu à a 2a Assemblea Generale Ordinaria è a Cerimonia di Premiazione di l'Associazione di Sistemi di Trasportu Intelligenti (AUSDER) tenuta à l'Hotel Ankara, hà dettu chì i sviluppi in u mondu s'acceleranu assai è ancu u minimu ritardu o stumble pò causari noi. per fallu luntanu.

Apuntendu chì e società chì ùn pudianu micca seguità u sviluppu è u cambiamentu chì hà fattu à un ritmu vertiginu anu da piglià u so postu trà i paesi sottusviluppati, Arslan hà dichjaratu chì oghje, i livelli di sviluppu di i paesi sò direttamente proporzionali à a so infrastruttura d'accessu.

Arslan hà enfatizatu chì a Turchia hè focu annantu à l'obiettivu di diventà una sucità di l'infurmazione è cuntinueghja a so strada in modu pianificatu-programmatu, è hà dichjaratu chì i sviluppi in tecnulugii di l'infurmazione in Turchia in l'ultimi 15 anni li avvicinanu rapidamente à u scopu di diventendu una sucità di l'infurmazione.

Apuntendu chì a Turchia ùn era ancu cunnisciuta in l'informatica paragunata à i paesi occidentali à l'iniziu di l'anni 2000, Arslan hà cuntinuatu cusì:

"Avemu diventatu un paese cù una di e migliori infrastrutture in u mondu. A nostra lunghezza di l'infrastruttura di fibra superava i 325 mila chilometri. Mentre a nostra capacità d'accessu à Internet internaziunale era di 20 gigabyte, hà aumentatu da 477 volte à 9,3 terabyte. In novu, una di e infrastrutture di cumunicazione 4,5G più veloci di u mondu hè stata stabilita in Turchia. Avemu implementatu regulamenti legali chì aprenu a strada per u settore. Agiscemu cù attori di u settore in ogni passu versu u settore. I tassi sò stati ridotti, è sò stati fatti arrangiamenti per u dirittu di strada è a spartera di facilità per espansione è accelerà l'investimentu in fibra. "Attualmente travagliemu in regulazioni supplementari in quantu necessariu".

Dichjarà chì tutti l'arnesi è l'equipaggiu utilizatu sò diventati più intelligenti cù u sviluppu di l'infrastruttura di l'infurmazioni, Arslan hà dettu chì questu modu, u ritmu di sbagli è accidenti diminuirà.

"A nostra missione hè di creà una rete di trasportu intelligente durabile"

Arslan hà dichjaratu chì u Ministeru hà cuminciatu à preparà u Pianu d'Azione 2018-2020 è chì anu ghjuntu à l'ultima tappa, è chì a so missione in questu pianu hè di integrà tutti i modi di trasportu, aduprà a tecnulugia d'attualità, prufittà di i servizii domestici è domestici. risorse naziunali, esse efficaci, efficaci, innovatori, dinamichi, amichevuli di l'ambiente, aghjunghje valore è sustinibili, hà dichjaratu ch'ellu vulia stabilisce una reta di trasportu intelligente.

Spieghendu chì anu da assicurà a spartera di dati è a sicurità mentre sviluppanu l'infrastruttura di sistemi di trasportu intelligenti, Arslan hà dichjaratu ch'elli anu da creà una struttura chì pò esse usata in tutti i modi di trasportu, indipendentemente da u veiculu è a cità, cù u Sistema di Pagamentu Naziunale di Carta Unicu per trasportu publicu.

Arslan hà dichjaratu ch'elli anu preparatu u Progettu è u Pianu di Implementazione di l'Architettura di Sistemi di Trasportu Intelligenti di a Rete Autostradale, tenendu in contu a reta di l'autostrada in i sistemi di trasportu intelligenti è l'interfacce di sta reta cù altri modi di trasportu, è aghjunghjenu chì cù i studii di sicurezza di u trafficu realizati in divisi. Strade in linea cù u pianu, 2003 punti neri accidenti sò stati identificati trà 2017 è 388. Hà nutatu ch'elli anu realizatu u travagliu di migliione in i zoni cù un altu potenziale d'accident.

Rimarchendu chì anu fattu tutte e misure necessarie, in particulare in i corridori principali, per aumentà a sicurezza di u trafficu di l'intersezioni induve circa u 70 per centu di l'accidenti si verificanu, Arslan hà dettu chì anu popularizatu l'applicazioni d'onda verde chì permettenu di passà à una vitezza custanti senza piantà à intersezioni signalisi consecutivi.

"Avemu implementatu cù successu e pratiche di strada di perdona"

Arslan hà sottolineatu chì anu implementatu cù successu e pratiche di strada perdona chì si trovanu in i paesi sviluppati, a gestione di a velocità, a regulazione di i normi geometrichi di e strade, l'applicazione di sistemi chì assorbanu l'energia in i guardrails di l'auto (un sistema di riduzzione di a gravità assorbendu l'energia chì succede in l'eventu. di un crash), assicurendu chì i veiculi chì sò andati fora di a strada tornanu à a strada è à i servizii d'urgenza. Ellu hà dichjaratu chì e rampe di fuga sò i principali spazii d'applicazione di u sistema di strada perdona.

Dichjarà chì anu realizatu 299 milioni di metri quadrati di marcatura horizontale, 2 milioni di metri quadrati di marcatura verticale è 23 mila 622 chilometri di guardrails di vittura, dendu impurtanza à a marcatura horizontale è verticale, Arslan hà ricurdatu chì anu implementatu u prughjettu di mudernizazione di stazioni di ispezione di veiculi. per assicurà a sicurità di i veiculi, chì hè un altru elementu basi di u trafficu.

Indittendu chì anu stabilitu e stazioni d'ispezione di i veiculi più muderni è tecnologicamente avanzati in Europa, Arslan hà dettu: "Oghje, ci sò un totale di 205 ispezioni fissi, 76 mobili, 5 motociclette è 19 trattori in tuttu u paese sottu u cuntrollu di u nostru Ministeru. "I servizii d'ispezione sò furniti à circa 305 milioni di veiculi annu attraversu 9 stazioni". disse.

Ricordendu ch'elli anu cumandatu u Sistema di Passu Rapidu (HGS), chì hè un sistema di pedaggio passivu chì riduce i costi in i sistemi di pedaggio automaticu (OGS), Arslan hà dichjaratu ch'elli attribuinu impurtanza à a stallazione di u Sistema di Collegamentu di Toll di Passage Gratuitu nantu à i ponti è autostrade.

Arslan hà dettu chì ci sò quasi 11 milioni di abbonati in sistemi di pedaggio automaticu, circa 13 milioni di quali sò HGS, è hà dettu chì anu fattu l'autostrade assai più intelligenti cù 15 mila chilometri di cable di fibra ottica per fà elli unu di i migliori trasporti intelligenti. sistemi in Europa. In questu cuntestu, Arslan hà enfatizatu chì anu pianificatu un totale di 4 mila 387 chilometri da Kayseri à Antalya, Samsun à Aydın, Edirne à Kahramanmaraş, è hà dettu:

"Avemu iniziatu l'implementazione pilotu di u nostru prughjettu di 3 sezioni nantu à a sezione di 515 chilometri in Antalya. In u scopu di u prughjettu pilotu, compieremu l'infrastruttura di fibra à a fine di l'annu. L'offerta di serviziu di cunsulenza per a creazione di sistemi di trasportu intelligenti per esse situati in u corridore chì copre sta sezione cuntinua. "Avemu pensatu à tenderà tutta a sezione di 3 mila 672 chilometri in i ghjorni à vene".

"Hè impurtante ancu di fà e cità intelligenti"

Arslan hà dettu chì dopu à a fine di l'infrastruttura di fibra, offriranu cumpunenti di trasportu intelligenti cum'è camere, trasmettitori di missaghju variabili, stazioni meteorologiche, radiu di trafficu autostradale in a superstruttura per a prima sezione di 515 chilometri l'annu prossimu, è chì farà u strade più intelligenti cù stu prughjettu è integra tutti i sistemi inseme.

Dichjarà chì l'infrastruttura per esse stabilita avarà ancu a capacità per esse aduprata per i veiculi autònomi, o senza cunduttore, previsti per esse utilizati in u futuru, Arslan hà enfatizatu chì anu u scopu di avè strade intelligenti chì riducenu u rolu di l'omu è furniscenu supportu per i veiculi. longu a strada in materia cum'è a direzzione è a prevenzione d'accidenti.

Arslan hà rimarcatu chì hè impurtante di fà e cità intelligenti è hà dichjaratu chì anu u scopu di assicurà chì i trasporti, a salute, a sicurità, l'energia è l'applicazioni amichevuli di l'ambiente interagiscenu l'una cù l'altra per furnisce servizii di città intelligenti veloci è di alta qualità à i citadini.

Arslan hà sottolineatu chì mentre facenu strade è cità più intelligenti, anu stabilitu questi sistemi senza ignurà u rapidu sviluppu di sistemi è tecnulugia, è hà dettu chì i più intelligenti di e persone, i veiculi è l'equipaggiu, e strade è e cità, è quelli chì servenu a ghjente è l'umanità sò accettabili.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*