I nomi chì anu dirigutu Izmir si scontranu nantu à u Tram

I nomi chì formanu l'ecunumia di İzmir è u paese si scontranu nantu à u Tram Konak, chì hà iniziatu e so operazioni preliminari. I membri di u Cunsigliu di Coordinazione di u Sviluppu Ecunomicu di İzmir anu andatu à a riunione di marzu chì si terrà in a Fabbrica di Gas Storica in tram. L'impressioni eranu chì u viaghju in tram era piacevule è còmode.

A 78a riunione di u Cunsigliu di Coordinazione di u Sviluppu Economicu di Izmir (İEKKK), chì hè stata furmata cù a participazione di i rapprisentanti di l'istituzioni è l'urganisazioni chì ghjucanu un rolu in u sviluppu di l'ecunumia di a cità hè stata. I membri di u Cunsigliu sò ghjunti à a Storica Fabbrica di Gas di Carbone, induve a riunione serà tenuta, da u Tram Konak, chì hà iniziatu i so voli pre-operazioni cù i passageri. Dopu à a riunione tenuta in a prima stazione di Fahrettin Altay, i membri di l'IEKKK anu cullatu in u tram cù i citadini è ringrazianu u presidente Kocaoğlu per questu investimentu impurtante. I membri di u Cunsigliu anu riassuntu i so punti di vista nantu à u viaghju in tramvia cum'è seguente:
Selami Özpoyraz: "U prughjettu di u tram hè un puntu di svolta impurtante per a cità. In più di facilità u trasportu, hè ancu assai impurtante per l'estetica urbana. Avemu avutu un viaghju cusì còmode .. U numeru 10 era u serviziu ".

Uğur Yüce: "Hè stupente. In tutti i paesi sviluppati, in particulare in i centri urbani, hè assai impurtante in quantu à u trafficu è a contaminazione di l'aria. Quessi sò ancu assai bè scelti veiculi di qualità assai còmode. Diu ti benedica."

Enis Özsaruhan: "Mi piace. Hè bellu bellu. A so vitezza mi pari normale. Tram novi, assai còmode. Spergu chì si multiplicà è scuntrà a maiò parte di u trasportu publicu ".

Mustafa Güçlü: "Bona furtuna. Sò qualchissia chì vive in u tram Konak-Guzelyali, chì hè a versione antica di u tram in questa linea. L'anni passanu, avemu ritrovu u tram. Sta volta, differente tecnulugia, differente pussibulità. Mi piacia assai u novu tram.

Şerife İnci Eren: "Mi piacia assai. Hè furnitu un serviziu di trasportu estremamente còmode, còmode è mudernu. Grazie à quelli chì anu cuntribuitu ".

L'autobus seranu ritirati da a strada di u tram
U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, chì hà dichjaratu chì dopu à l'operazione preliminare in u tram, i viaghji diventeranu più frequenti, hà dettu: "Un prucessu per abituarsi deve passà. À a fine di stu prucessu, tirà 100-150 autobus in parallelu nantu à a linea di tram. Questu facilità u trafficu ", disse. Dichjarà chì farà a seconda tappa di l'offerta di u metro Narlıdere in i ghjorni à vene, u sindaco Kocaoğlu hà dettu chì questu serà seguitu da u prughjettu di u metro Buca.

Dichjarà chì ogni linea di u sistema ferroviariu custruita porta a necessità di altre linee è chì u sistema ferroviariu diventerà gradualmente generalizatu finu à i capillari, u sindaco di a municipalità metropolitana hà dettu:

"L'essenza di a materia hè questu: 14 anni fà, u sistema ferroviariu portava 70-80 mila persone. Oghje passeremu 800 mila cù Konak Tram. Se TCDD accetta a nostra pruposta in İZBAN, hè pussibule facilmente aumentà stu numeru à 1 milione 200 mila. Ma ùn pudemu micca ghjunghje à un accordu nantu à a signalazione è a disattivazione di i treni regiunale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*