Soluzione di funivia per u trasportu di u Castellu di Alanya

Alanya Cable Car hè statu dimustratu cum'è a più grande suluzione à u prublema di u trafficu è di u trasportu di u storicu Castellu di Alanya, candidatu à u Patrimoniu Culturale di l'UNESCO. À a "Reunione d'Evaluazione di u Castellu di Alanya" tenuta in u Centru Culturale sottu a Presidenza di u Guvernatore di Antalya Münir Karaloğlu, u tema nantu à a suluzione à i prublemi di trafficu è di trasportu di u castellu hè statu discutitu. À a riunione, "Alanya Cable Car", chì hè statu messu in serviziu in l'aostu di l'annu passatu da a Municipalità di Alanya, hè statu dimustratu cum'è a suluzione più grande è efficace à u prublema di trasportu.

A "RUNIONE DI EVALUAZIONE DI CASTELLU ALANYA" SIA TUTTA SOTTU U GUVERNATORE KARAROĞLU
U guvernatore di Alanya Mustafa Harputlu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya Menderes Türel, u sindaco di Alanya Adem Murat Yücel, i capi di unità provinciale è distrittu, i membri di u Cunsigliu municipale, anu assistitu à a "Reunione di valutazione di u castellu di Alanya" tenuta in u Centru Culturale di a Municipalità di Alanya sottu a presidenza di u guvernatore di Antalya Münir. Karaloğlu. , rapprisentanti di l'ONG, residenti di quartieri Tophane è Hisariçi è citatini anu assistitu.

GUVERNATORE KARALOĞLU, "PRESENTE CASTELLU ALANYA"
À a riunione, induve i prublemi di u Castellu d'Alanya, chì sò stati riuniti sottu 6 intestazioni sottu u nome di u trasportu è u trafficu, a sicurità è a pulizia, l'attività turistica è a prumuzione, i megliurenze in l'area, scavi archeologichi è istituziunalisazione, pianificazione di prutezzione, sò stati discututi, I prublemi di trasportu è di trafficu sò ghjunti à u primu postu cum'è u prublema più grande. Hè statu revelatu à a riunione chì Alanya Cable Car, chì hà cuminciatu à trasportà passageri in Aostu 2017 da a municipalità di Alanya è hè statu ufficialmente apertu l'11 d'ottobre, hè u metudu più efficau per furnisce u trasportu senza dannu a struttura storica, è ancu esse una alternativa. trasportu per u Castellu.

BUS GRANDI E VEHICULI PESANTI SERA IMPIEDU DI VENU À U KALE
Per risolve a struttura storica è u prublema di trasportu di u Castellu d'Alanya, impediscenu i grandi autobus publichi, i tour è i veiculi pisanti, cum'è i camioni, da u Castellu era unu di i punti principali di l'agenda di a riunione. À a riunione, hè statu enfatizatu chì a maiò parte di l'uscita à u Castellu deve esse furnita da a funivia senza usà un veiculu, l'autobus publichi chì vanu à u Castellu deve esse ridutta, l'autobus turistici chì portanu i turisti deve esse parcheggiati in u parking. assai in a Regione di Damlataş è i passageri duveranu esse purtati à u Castellu cù a funivia.

VEDE U TURISTU VISITA U CASTeddu
Enfatizendu chì Alanya hè una cità impurtante per a nostra identità, u guvernatore di Antalya Münir Karaloğlu hà dettu: "U Castellu d'Alanya hè un patrimoniu culturale assai impurtante per noi chì deve esse cunservatu cù e so bellezze naturali è a struttura storica. Ùn àbbia paura di pedestrianize u castellu ", disse.

Sottulineendu chì pudemu usà megliu u Castellu di Alanya pruteggendulu, u guvernatore Karaloğlu hà cuntinuatu a so dichjarazione cù e seguenti parolle:

"Usà u CASTELLU ALANYA CUN PROTECTION"
"Usemu u Castellu d'Alanya, ma l'avemu definitumente aduprà mentre u pruteggemu. Questu hè u scopu di a riunione d'oghje. Cumpiteremu e nostre carenze è furnisce i criteri necessarii in a riunione d'oghje per avè u casteddu nantu à a lista tentativa di l'UNESCO inclusa in a lista vera. U castellu hè a nostra risorsa più impurtante in questa geugrafia. Avemu da prutege è sparte stu locu. Ogni istituzione farà a so parte in questu sensu ".

U guvernatore Karaloğlu hà ricurdatu chì u Castellu di Alanya hè unu di i 16 posti candidati à l'UNESCO in Antalya nantu à a lista tentativa.

"Avemu da fà una rivoluzione mentale in u turisimu"
U guvernatore di Antalya, Karaloğlu, hà dettu: "Avemu da fà una rivoluzione mentale in u turismu", è hà enfatizatu chì a cunniscenza di u turismu deve esse cambiata fendu studii per chì i turisti ponu passà tempu in lochi storici è culturali piuttostu cà centri commerciali.

Esprimendu chì i turisti volenu toccu i lochi storici è culturali, per quessa, l'infrastruttura necessaria deve esse preparata per pudè passà più tempu in queste zone, u guvernatore Karaoğlu hà dettu chì u Castellu di Alanya deve esse trasfurmatu in un locu induve i turisti ponu passà più tempu. rendendulu pedonale cù l'apertura di spazii di caminata è di visita turistica. .

PRESIDENTE YÜCEL: "U PROBLEMA DI TRASPORTU hè un grande ostaculu per a nostra candidatura à l'UNESCO"
Nutendu chì u prublema di trasportu di u Castellu d'Alanya hè un grande prublema per noi per esse inclusu in a lista reale di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO, u sindaco di Alanya, Adem Murat Yücel, hà dettu chì i grandi autobus turistici è i veiculi pisanti chì cullà in u castellu causanu prublemi assai impurtanti. . Ricordendu chì e strade di u castellu sò strette, u sindaco Yücel hà ricurdatu chì ci vole 1.5 ore per un autobus turisticu per cullà è falà u castellu senza ritardu.

U TELEFU AUMENTA U NÚMERU DI VISITORI DI KALE
Yücel hà nutatu chì anu purtatu una soluzione alternativa à u prublema di u trasportu rializendu u telefericu imaginariu di Alanya di 37 anni l'annu passatu, aghjunghjendu chì u numeru di visitatori di u Castellu di Alanya, chì era 2016 mila in 143, hà righjuntu 6 mila in 300 mesi cù u implementazione di a funivia.

PARCHEGGIO DISPONIBILE PER TOUR BUS
U presidente Yücel hà dettu: "Ùn simu contr'à i veiculi di trasportu publicu o i veiculi chjuchi. Ùn malintendete micca u nostru populu. Ùn vulemu micca chì i grandi autobus turistici è i veiculi pisanti escenu chì ponu dannà u castellu. L'autobus turistici ponu purtà i turisti à u castellu in funivia. U nostru parcheghju per 10-14 vitture hè ancu prontu per elli. A funivia hè u mezzu di trasportu più efficace per chì u turista pò visità u castellu megliu è passà più tempu.

"I NOSTRI CITTADINANI VIVENU IN U CASTELLU ÙN AVANGURANU NESSUN PROBLEMA IN TRASPORTU"
U sindaco Adem Murat Yücel, chì hà enfatizatu chì i citadini chì anu una casa è campanu in u castellu ùn anu micca prublemi cù u trasportu, hà enfatizatu chì a tarifa d'ingressu, chì hè cunsiderata cum'è applicata dopu à a porta di u castellu, serà solu per i visitori di ogni ghjornu. è micca per quelli chì campanu in u castellu. U presidente Yücel hà dettu: "Avemu sviluppatu prughjetti per a pedestrianizazione di a regione Citadella è Ehmedek. Tutti chì vivenu in u castellu puderanu entre è lascià cù u so propiu veiculu senza pagà una tassa. I veiculi di i visitori seranu ancu intrudutti in una applicazione di fusu orariu induve ponu stà in u castellu ". utilizatu l'espressioni.

U PROBLEMA DI SICUREZZA SERA RISOLTU CU A GUARDIA MUNICIPAL, DI SECURITÀ E DI NOTTE
À a riunione, induve i prublemi di sicurità è di pulizia sò stati discututi daretu à u prublema di trasportu, u guvernatore Karaloğlu vulia chì a pulizia di u castellu sia fatta cumplettamente da a municipalità di Alanya, mentre ellu hà urdinatu chì a sicurezza sia risolta cù a polizia municipale, a polizia è u sistema di guardia di notte.

I MEMBRI DI U PROTOCOLLU VENU À KALE PER TELEFU
Dopu à a "Reunione d'Evaluazione di u Castellu di Alanya", induve l'attività turistica è a prumuzione in u castellu, i miglioramenti in l'area, scavi archeològichi, istituziunalisazione è pianificazione di conservazione sò stati ancu discututi, u guvernatore Karaloğlu si n'andò à u castellu cù i capi di unità pertinenti è esaminò i prublemi nantu à situ. Accumpagnatu da u sindaco di Antalya, Adem Murat Yücel, u guvernatore di Antalya è u so entourage anu visitatu dopu u storicu Bazar Bedesten, Kayhanlar Alanya House è Kemal Horse House.

HAN EXPERIENT U PROJECT FIBRA BANANA À KAYHANLAR HOUSE
U guvernatore Karaloğlu, inseme cù u sindaco Yücel, hà tiratu a corda da a macchina Banana Fiber in Kayhanlar Alanya House. U guvernatore hà ancu ricevutu infurmazioni nantu à u Prughjettu di Fibra di Banana di a Municipalità di Alanya da u sindaco Yücel.

Durante a visita di u castellu, u guvernatore Karaloğlu hà datu struzzioni à e direzzione pertinenti è hà dumandatu un rapportu nantu à u castellu per esse preparatu u più prestu pussibule. A visita di u castellu hè stata finita dopu a presentazione di i prelibati di Alanya à Kemal Atlı Evi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*