Premiu Captain Driver of the Month à Hero Driver

Grazie à a furmazione di primu aiutu chì hà ricevutu, Hayrettin Şahin, chì hà salvatu a vita di un zitellu durante u so duvere, hè statu apprezzatu da parechje persone è urganisazioni, in particulare u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli İbrahim Karaosmanoğlu, grazia à u so cumpurtamentu sensibile. Un premiu hè vinutu da u Club di i Capitani à Hayrettin Şahin, chì hà travagliatu cum'è bus driver in Kocaeli Metropolitan Municipality Transportationpark A.Ş., chì hà salvatu a vita di u zitellu Asaf.

CAPITÀ DI U MESSU

Hayrettin Şahin, ospitu da u sindaco metropolitanu İbrahim Karaosmanoğlu è premiatu cù un bonus salariale, hè statu premiatu u premiu "Captain Driver of the Month" da l'urganisazione non governamentale chjamata Captains Club. Grazie à a furmazione di primi aiuti chì hà ricevutu, Hayrettin Şahin, chì hà salvatu a vita di un zitellu durante u so duvere, era ancu l'invitatu di parechji prugrammi televisivi grazia à u so cumpurtamentu sensitivu.

GRAZIE A FORMAZIONE DI PRIMEI AIUTI

Hayrettin Şahin, chì travaglia cum'è conducente d'autobus in TransportationPark A.Ş., unu di l'affiliati di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, hè statu ritenutu degnu di u premiu in u pannellu di a Piattaforma di Trasportu è a cerimonia di premiazione urganizata da u Club Captains. Hayrettin Şahin, chì hà salvatu a vita di Ömer Asaf aprendu a via aerea di u zitellu grazie à a furmazione di primi aiuti chì hà ricevutu à u principiu di u travagliu, hè stata premiata u premiu "CAPTAIN DRIVER OF THE MONTH". À a cirimonia assistita da parechje istituzioni è urganisazioni principali di u settore, i capitani di u mese è di l'annu sò stati scelti in tutta a Turchia in 2017 diverse categurie, cumprese navetta, turismu, intercity, 5 capitanu driver è urbanu.

TUTTI FUI APPRIZATI

Hayrettin Şahin hè statu sceltu cum'è u capitanu di a March cù u votu di u publicu generale lanciatu nantu à u situ web prima di a cerimonia di premiazione. À a cerimonia, chì hà cuminciatu cù u video di u nostru cunduttore chì salva u zitellu, Hayrettin Şahin hè stata una volta di più apprezzata da tutti. U General Manager di TransportationPark M.Yasin Özlü hà ringraziatu una volta à Şahin, chì l'hà visitatu cù u so premiu, per u so cumpurtamentu esemplare. A visita hè finita cù una foto di souvenir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*