Passà a linea YHT Istanbul-Ankara attraversu Düzce hè più efficiente

L'Università di Düzce hà ospitatu a riunione in a quale a selezzione di rotte nantu à a Linea di Trenu d'Alta Velocità Istanbul, Istanbul-Ankara hè stata analizata da parechje prospettive.

U prugramma tenutu à a Sala di l'Attellu di u Rettore ; U nostru Rettore Prof. Dr. Nigar Demircan Çakar, Vice Rectors Prof. Dr. İlhan Genç è Prof. Dr. İdris Şahin, accademici giapponesi Prof. Dr. Shigeru Kakumoto, Prof. Dr. Koji Yoskikawa, industriali, docenti è membri di a stampa.

Parlendu à l'apertura di u prugramma, u Rettore di l'Università di Düzce Prof. Dr. Nigar Demircan Çakar hà manifestatu a so eccitazione mentre guidanu u prucessu di u travagliu chì cambierà u destinu di Düzce. Dichjarà chì u puntu cruciale di a riunione era di sparte infurmazioni da un puntu di vista scientificu, u nostru Rettore hà dettu chì tutti anu una grande rispunsabilità per a linea Istanbul-Ankara YHT per passà per Düzce, è hà dichjaratu chì u lobbying nantu à u sughjettu seria benefica. . Enfatizendu ch'elli vulianu chì a linea YHT passassi per Düzce micca solu perchè cambiassi u destinu di a cità, ma ancu perchè u scentificu currettu l'esigeva, u nostru Rettore ringraziò tutti i participanti.

Facendu un discorsu in u prugramma, Direttore di a Scola Prufessionale di Düzce Prof. Dr. Ayhan Şamandar hà dichjaratu chì u trasportu di treni ghjoca un rolu maiò in u sviluppu di i paesi è hà dettu chì saria benefiziu per implementà prughjetti YHT per u sviluppu di Turchia. Rimarchendu chì 49 tunnel, 25 viaducts, 119 underpasses, 19 overpasses è 116 culverts deve esse custruitu nantu à a linea Istanbul-Ankara prevista da TCDD, Prof. Dr. Şamandar hà sottolineatu chì a linea pruposta Istanbul-Kocaeli-Sakarya-Düzce-Bolu-Ankara seria 1 miliardi di dollari menu costu è efficiente cà a linea pianificata. Evaluendu chì sta linea impedisce i squilibri in a distribuzione di a pupulazione è cuntribuisce à a crescita horizontale di Istanbul, Prof. Dr. Ayhan Şamandar hà dichjaratu chì risparmiaranu 300 milioni di dollari in termini di energia è sviluppà l'industria è u turismu.

Unu di i parlanti invitati di u prugramma, u scientist giapponese Prof. Dr. Shigeru Kakumoto hà sparte e so sperienze nantu à u prucessu di custruzzione di treni d'alta velocità, i sistemi di cuntrollu è di sicurità è u travagliu di mantenimentu in Giappone. Dichjarà chì a linea Tokyo-Osaka hè assai simile à a linea Istanbul-Ankara, Kakumoto hà dichjaratu chì, se a vechja linea hè accelerata, u viaghju trà Istanbul è Ankara diminuirà à 3 ore è 45 minuti, ma i passageri preferiranu l'aviò. Ellu disse chì a linea Istanbul-Kocaeli-Sakarya-Düzce-Bolu-Ankara, chì hà ancu cunsigliatu, riduce sta distanza à 2.5 ore, chì seria ideale. Dichjarà chì sta distanza pò esse ridutta à 1.5 ore, ma ùn serà micca efficace, Prof. Dr. Shigeru Kakumoto hà aghjustatu chì a densità di a pupulazione è a diversità di a cità eranu menu in a linea suggerita da TCDD, è chì ci era più cità in a linea chì suggerenu.

L'ultimu locutore di u prugramma, Prof. Dr. Koji Yoskikawa hà fattu una presentazione nantu à l'esperienza giapponese in a scelta di una linea di trenu. Apuntendu chì anu aumentatu l'ingudu per capita da mille dollari à 64 mila dollari cù u prughjettu di u trenu d'alta velocità chì anu chjamatu Shinkansen 40 anni fà, hà trasmessu infurmazioni impurtanti nantu à i sistemi di sicurezza di u terrimotu è a gestione di a crisa à u mumentu di u terrimotu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*