A furmazione di pratica ORAT hà iniziatu in u Novu Aeroportu di Istanbul

A furmazione di familiarizazione hà iniziatu in Istanbul New Airport durante u prucessu ORAT, chì hè implementatu per assicurà a perfezione di u trasportu aeroportuale più cumpletu mai sperimentatu in a storia di l'aviazione mundiale.

U prucessu di trasfurmà a custruzzione di u Novu Aeroportu d'Istanbul in un aeroportu è di rende pronta per l'operazioni, cunnisciuta ancu com'è pratiche ORAT (Preparazione Operativa è Trasferimentu di l'Aeroportu), cuntinueghja à piena velocità. In u scopu di l'ORAT, a furmazione di familiarizazione prevista per i stakeholder di u Novu Aeroportu di Istanbul è u so persunale hà iniziatu.

Mehmet Büyükkaytan, Vice Direttore Generale di l'Operazioni di l'Aeroportu İGA incaricatu di l'Operazioni, hà dettu ciò chì segue nantu à u prucessu ORAT: "Per a prima volta in u mondu, un aeroportu chì accoglie 70 milioni di passageri annu serà trasferitu in un altru aeroportu à 45 km di distanza. In questu rispettu, serà un prucessu assai unicu. Avemu sforzu di realizà stu prucessu di trasferimentu è preparazione in a manera più meticulosa sottu a dirigenza di a Direzzione Generale DHMI, cù u prucessu ORAT, chì significa preparazione è trasferimentu operativa. "U prucessu di furmazione chì avemu principiatu cù i gestori è l'impiegati di HAVAŞ, ÇELEBİ è TGS Ground Services continuerà cù i nostri prucessi di prova è di prova dopu l'implicazione di i nostri altri attori".

A furmazione in aula furnita da 12 esperti chì travaglianu in l'Operazioni Aeroportuali İGA continuerà finu à ghjugnu. A furmazione furnita in l'aeroportu Atatürk copre u persunale chì travaglia attualmente quì, ma hà da cumincià à travaglià in l'aeroportu novu di Istanbul da u 29 ottobre 2018.

A furmazione di familiarizazione, chì si svolge in cunfurmità cù u Pianu di Prughjettu ORAT, serà sustinutu da l'usu attivu di a piattaforma d'educazione à distanza dopu à a fine di a furmazione in aula è finisce cù a furmazione di campu.

Per chì l'aeroportu sia prontu operativamente, tutti i sistemi devenu esse pronti, i so testi devenu esse cumpletati è anu da pudè travaglià inseme. Per chì stu prucessu sia impeccabile, hè di grande impurtanza chì l'applicazioni sò realizate simultaneamente cù a piena participazione di i stakeholder di l'aeroportu in a furmazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*