Intraprendenu i travaglii più duru in ogni angolo di Izmir

E donne chì travaglianu in diverse unità di a Municipalità Metropolitana di Izmir dannu forza è culore à ogni zona di a cità in cui vivenu, da a sicurità di a vita è di a pruprietà à u trasportu è a pulizia.

Piglianu i travaglii più duru in ogni angulu di İzmir; vene à u primu pianu micca cù storie di vittime, ma cù forza, curagiu, cumpetenza è rializazioni. E donne chì travaglianu in diverse linee di cummerciale di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu datu un esempiu per i so cumpagni. Qualchidunu si tuffanu valenti in e fiamme, alcuni dominanu u trenu di 120 tunnellate è consegnanu millaie di persone à i so amati ogni ghjornu. Certi suscitanu campioni chì Turchia parlava dapoi ghjorni. Eccu alcune di e donne forti, valenti, talentuose è di cori di Izmir ...

Turchia hà ricunnisciutu i bomberi femini di a Municipalità Metropolitana di Izmir cum'è "donne brave chì caminavanu in u focu". U populu di İzmir, chì hà capitu chì l'eroicu pompiere chì intervene in i focu era una "donna" solu dopu à a fine di u so duvere, spessu sperimentatu admirazione è perplessità à u stessu tempu. I pompieri femini, chì si arrampicanu à traversu u focu è cullà a scala di u focu di 30 metri, ponu facilmente aduprà e maniche di u focu, chì pesanu 50 kilogrammi è spruzzate l'acqua cù una pressione di cinque bars, passanu per una furmazione dura cum'è i so omologhi maschili. Ancu s'ellu li aspetta ogni ghjornu una nova è periculosa avventura, ùn mancanu mai di fà u so truccu prima di inizià a missione. Hülya Ercan hè unu di quelli pompieri...

Dicenu: "U travagliu di l'omu, ùn pudete micca fà"
"Sò in u dipartimentu di u focu per 5 anni. Ùn sapia mancu chì ci era femine pompieri cum'è ùn avia mai vistu un bomber femina prima. Ùn era micca u mo sognu di fà sta professione, ma dapoi a mo zitiddina, vulia fà una professione attiva è diversa. Vuliu tuccà a vita di e persone è dà una manu per elli. Oghje, intervene in ogni tipu di focu, salvamentu umanu-animali, accidenti di trafficu, suicidiu chì pudete pensà. Avemu intesu una mansa di retorica cum'è "Una donna saria un bomber?" Dicenu cumu si pò manighjà stu travagliu, dicenu chì hè un travagliu d'omu, ùn pudete micca fà, ma aghju dimustratu chì una donna deve esse in ogni locu è pò fà ogni travagliu. E donne duveranu esse in ogni campu. Hè sempre assai sorpresu quandu dicu à qualcunu chì aghju ghjustu scuntratu di a mo professione. "Vai veramente à u focu?" si dumandanu. Ùn ponu micca crede chì una donna pò fà un tali travagliu, ma simu quì è u facemu ".

sultani di i rails
E donne in furmazione chì travaglianu ogni ghjornu cum'è cunduttori in i veiculi di u sistema di ferrovia leggera di 180 chilometri di Izmir appariscenu spessu in u metro è in u tram. In fatti, questu hè a parte visibile di u travagliu. Da a riparazione di u tram à u mantenimentu di a catenaria, è ancu à a riparazione di u dispusitivu validatore, ogni tappa di u sistema ferroviariu hè toccu da e mani di e donne. I sultani di i rails aghjunghjenu u culore à u trasportu urbanu cù a so attenzione, l'ordine è e facci sorridenti. Dichjarà chì u travagliu di mantenimentu hà i so lati duri è l'usu di u tram è richiede assai attenzione, e donne dominanu e ferrovie di İzmir.

Eccu ciò chì dice u cunduttore di tram Emine Ambarcı :
"Avemu passatu per una furmazione teorica è pratica di ghjornu è di notte per sei mesi. U nostru ambiente è a famiglia sò stati sorpresi prima, ma poi tutti si sò abituati à sta situazione. U mutivu perchè aghju sceltu sta professione era chì era u mo sognu è un travagliu assai interessante. In fatti, in ligna cù a mo professione, aghju dimustratu chì e donne ponu ancu esse in questu campu. A nostra professione hè assai esigente è richiede attenzione è dedizione. Izmir hè abituatu à vede e donne in u sediu di u cunduttore di un vagone di metro, cusì ùn sò più sorpresi quandu ci vedenu mentre usanu u tram. Omi, donne è zitelli, tutti i passageri si avvicinanu cun simpatia. I zitelli chì agitanu. Facciu ciò chì mi piace. A mo famiglia è l'amichi sò fieri di mè ".

In turnu cù u so saccu di arnesi
Ora ascoltemu duie altre donne chì travaglianu in u sistema ferroviariu di Izmir:
Bahar Aksu (Ingegnere di Pianificazione è Manutenzione Meccanica): "Sò incredibilmente fieru di serve in İzmir, chì u sistema ferroviariu si sviluppa ghjornu per ghjornu. Essa a prima donna ingegneria di mantenimentu meccanicu di İzmir Metro A.Ş hè un sentimentu completamente diversu. U travagliu in una tenda di riparazione hè difficiule, ma micca insurmountable. Quandu aghju cuminciatu à travaglià quì, quandu aghju pigliatu un saccu d'arnesi è riparatu u tram, aghju dettu : "Chì fate ? Aghju scontru avvicinamenti cum'è "Sed down, we'll far it", ma cum'è avemu cuminciatu à participà, tutti avemu cuminciatu à travaglià inseme, imparendu assai l'un l'altru. Hè pussibule di truvà impiegati femminili in ogni sezione di u tram. In my opinion, sta situazione hè u risultatu di l'alta fiducia in sè stessu di a donna Izmir. Izmir hè una cità assai muderna. Prima di tuttu, a ghjente quì hè assai gentile ... Dunque, facemu u nostru travagliu senza prublemi ".

Tuğçe Tiriç (Ingegnere di Manutenzione): "Mi sò graduatu in u dipartimentu di ingegneria di sistemi ferroviari. Sò in cuntrollu di tuttu, da a catenaria à a linea di tram, à a substazione, à u dispusitivu di validatore. Ùn aghju micca difficultà à mantene è riparà sti dispusitivi. Sò assai cuntentu di u travagliu chì aghju fattu avà. Travagliemu di tuttu u core per assicurà chì u trasportu di e persone di Izmir ùn hè micca interrottu da visità constantemente a linea. Se vede un veiculu giallu nantu à a linea di tramvia di notte, sapete chì hè in riparazione è sò in questu. Pudemu mantene i fili catenarii solu di notte ".

donna forte constable
Un gran numaru di cuntabili di donne chì travaglianu in a Municipalità Metropolitana di Izmir anu ancu svoltu e so funzioni bè senza esse daretu à i so culleghi maschili. In u campu, qualchì volta scontranu i venditori ambulanti, à volte i mendicanti, è spessu soffrenu periculu. Ma grazia à una bona educazione è un pocu di sensibilità femina, riescenu à superà e difficultà.

Sema Çiçekdağ (Ufficiale di Pulizia): "Aghju travagliatu in a polizia municipale dapoi 11 anni. Aghju travagliatu in diverse unità cum'è u trafficu è l'ambiente. U nostru duvere hè una professione chì impone di travaglià 24 ore, senza pause di settimana, vacanze, vacanze di fine settimana. Ricevemu furmazione in tecniche di difesa stretta, gestione di rabbia è legislazione. Operemu in ogni locu da i cantoni più remoti di a cità à i centri di a cità. Sapemu ogni parte di a cità. Cunniscemu a cità da vicinu, micca strada per strada o quartiere, ma da a so ghjente, capu, zitelli, venditori, cummercianti, servizii lucali, parchi è tuttu. Questu ci rende individui più attivi in ​​a nostra vita suciale ".

E donne cunduttori à u travagliu
Ci sò ancu chauffeurs trà l'impiegati femminili di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Cum'è Sıla Gökbulut è Özlem Yıldırım, chì guidanu prufessiunale in u trafficu urbanu ...

Sıla Gökbulut (Unità Driver): "Aghju travagliatu in a Municipalità Metropolitana di İzmir per 1 annu. A guida era una passione per mè. Aghju trasfurmatu a mo passione in a mo professione. L'amichi ùn sò micca maravigliati quandu entranu in a prima vittura! Ma tutti si sò abituati. Avemu visitatu tutti i distretti di Izmir unu per unu durante u mo duvere. A funzione più impurtante chì mi distingue da i mo culleghi maschili hè chì mi mostra a manera di trattà i mo figlioli durante u mo duvere, cum'è cunduce quandu i mo figlioli sò in vittura. Oghje, e donne sò più attive in u trafficu. Ùn hè micca cum'è u vechju; Ci sò i cunduttori di l'autobus è ancu i trattori… Hè per quessa chì e donne simu in ogni locu.

Özlem Yıldırım (Garbage Taxi Driver): "U travagliu cum'è capu di squadra in i travaglii di pulizia. Aghju ancu aduprà un taxi di basura. Falemu à u campu assai prima di a matina prima chì u sole brilla è raccoglie a basura. Avemu 38 impiegati femminili in u campu. Ci alziamu assai prima è facemu un sforzu per rende İzmir scintillante è pulita. Questa hè una cità chì veramente cura di e donne. Izmir diventa ancu più bella quandu una donna u tocca ".

Stu record hè difficiule di rompe
Ci hè una altra donna daretu à u successu di l'atleti femine di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì ùn hà micca persu u campiunatu in a Copa Federazione di Rugby Underwater per 13 stagioni. Didem Özdem, chì hè surtitu da a piscina ch'ella hè entrata cum'è studiente di a Scola Sportiva di a Municipalità Metropolitana di İzmir quandu avia solu 5 anni, cum'è entrenamentu, hà dimustratu a so pusizioni senza rivali in questu campu cù numerosi successi è dischi chì hà purtatu à ella. squadra:

"Un ramu chì hè principalmente entrenatu da l'omi hè u rugby sottumarinu. Se ti piace veramente fà qualcosa, supererai tuttu, ùn importa quanti ostaculi vi venenu. E donne sò sempre più rispunsevuli, più disciplinate. Aghju attribuitu l'imbattibilità di longa durata di a nostra squadra à stu successu. Inoltre, u 85 per centu di a squadra naziunale di e donne hè cumpostu di l'atleti di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Questu hè qualcosa di grande orgogliu per mè ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*