U Sugettu di u Trenu d'Alta Velocità in Malatya hè statu messu à l'agenda

Railway İş Union è alcuni Rappresentanti di l'Unioni affiliati à Türk İş anu visitatu u presidente provinciale CHP Enver Kiraz. Purtendu u prublema di i treni d'alta velocità à l'agenda in a dichjarazione di stampa fatta durante a visita, u presidente di l'Unione Nurettin Öndeş hà dichjaratu ch'elli anu assicuratu chì e ferrovie fermanu cum'è a 5a Regione in Malatya è hà dettu: "L'offerta di prughjettu per l'alta velocità. U trenu hè statu finitu in u 2017th mese di u 6, è avà u prughjettu di implementazione hè in fase di licitazione. disse

Rapprisintanti di filiali affiliati à l'Unioni di l'Impiegazione Turca anu visitatu u presidente provinciale CHP Enver Kiraz. I rapprisentanti pruvinciali di parechji sindacati anu participatu à a dirigenza di Nurettin Öndeş, u rappresentante di l'Unione Ferroviaria è l'Unione Turca. In a dichjarazione fatta durante a visita, u presidente di l'Unione Öndeş, chì hà purtatu u prublema di i treni d'alta velocità à l'agenda, hà dettu: "Avemu assicuratu chì e ferrovie restanu cum'è a 22a Regione in Malatya cù 5 deputati à l'est. Avemu parlatu cù l'attuale Ministru di Dogana è Cummerciu, Bülent Tüfenkci, nantu à u trenu d'alta veloce, è anu ancu interessatu seriamente. L'offerta di u prughjettu di u trenu d'alta velocità hè stata finita in u 2017th mese di 6, è avà u prughjettu di l'applicazione hè ghjuntu à a fase di offerta.

"L'UNITÀ DEVERU DIRIGIU PARTITI POLITICHI"

Esprimendu chì sò cuntenti di a visita di i rapprisentanti di u sindicatu, u presidente provinciale di CHP Enver Kiraz hà enfatizatu chì i sindicati duveranu guidà i partiti pulitichi cum'è una sucietà organizata è hà dettu: "Credemu in u putere di i sindicati è sempre difendemu questu. Cridemu chì ci deve esse sempre strutture imparziali, indipindenti, induve u travagliadore pò aduprà u so drittu di sindacalizà, unisce o dimissioni da i sindicati di a so propria vuluntà. Cridemu chì i sindicati sò un elementu impurtante di a demucrazia in e società sindicali, sustenendu i diritti di i travagliadori, a lege è a ghjustizia, è chì questi sindicati duveranu guidà i partiti pulitichi cum'è una sucità organizata. Di sicuru, simu un partitu chì crede in u putere di u travagliu di i travagliadori, perchè pruducenu. Significa u travagliu, u pane, a casa è a pace. In questu sensu, sprimemu chì simu sempre à u latu di i travagliadori. Ricertamenti, ci hè un prublema, pensemu chì u salariu minimu hè bassu è chì un livellu di 2 mila lira deve esse purtatu, è insistemu chì u statu ùn deve micca cullà i tassi da u salariu minimu. È vulemu chì u prublema di i travagliadori di l'agenzia, chì avemu avucatu dapoi anni, sia eliminatu, questu hè un passu, ma ùn hè micca abbastanza. Siccomu hè in relazione cù a ferrovia, hè utile dichjarà chì; U sughjettu di u trenu d'alta veloce per Malatya hè statu parlatu per un bellu pezzu, hè statu purtatu à l'agenda, ma avemu ancu parechji reproche chì i passi sò stati fatti un pocu tardu. E cità più chjuche di Malatya cum'è Erzincan scontranu assai prima, Malatya hà bisognu à scuntrà u trenu d'alta velocità u più prestu pussibule, è credemu chì u sistema chì culliga i porti di İskenderun è Mersin deve esse messu in opera u più prestu pussibule.

"U Prughjettu di implementazione hè in fase di licitazione"

Nurettin Öndeş, u rappresentante di l'Unione Ferroviaria è di u Sindicatu Turcu, chì hà purtatu à l'agenda di u prublema di u trenu d'alta velocità, hà ricurdatu l'ultimu puntu righjuntu in quantu à u prugettu, è hà dettu: U trenu d'alta velocità in Malatya seria messu à l'agenda in 12. Cum'è u sindicatu ferroviariu, avemu statu un seriu seguitore di sta questione. In 2023, avemu trasmessu l'infurmazioni nantu à u trenu d'alta veloce à i diputati di u Partitu AK, u paese di logistica hè ghjuntu à u primu statisticu in 2015, avemu aspittatu cum'è un sindicatu per 2015 anni. Avemu prisintatu i so schedari à tutti i diputati di l'est nant'à sta questione. Avemu assicuratu chì e ferrovie restanu cum'è a 1,5a Regione in Malatya cù 22 deputati à l'est. Avemu parlatu cù l'attuale Ministru di Dogana è Cummerciu, Bülent Tüfenkci, nantu à u trenu d'alta veloce, è anu ancu interessatu seriamente. L'offerta di u prughjettu di u trenu d'alta velocità hè stata finita in u 5th mese di 2017, è avà u prughjettu di l'applicazione hè ghjuntu à a fase di offerta. U Ministeru di a Dogana avia un centru logisticu di u Mediu Oriente è ùn l'aghju micca cunnisciutu. Hè statu purtatu à Malatya cù u sustegnu di u nostru Ministru di Dogana. Cù parechji prughjetti, circa 6 mila persone piglianu u pane in casa. I paesi logistichi anu righjuntu u stadiu di implementazione, è u travagliu principia quandu un locu hè datu. Vulemu ringrazià tutti i nostri partiti pulitichi chì anu cuntribuitu quì. Presentemu tutti i prublemi liati à a regione sia à u Guvernu sia à l'uppusizione principale. Avemu purtatu assai prublemi cum'è l'infrastruttura è u trasportu. Avemu publicatu un libru nantu à questu sughjettu è tatticu tutti i nostri pulitici ".

Surghjente: http://www.malatyasonsoz.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*