L'applicazione di bicicletta per u trasportu sanu hà iniziatu in Malatya

In quantu à u trasportu, chì hè unu di i più grandi prublemi di e cità, in particulare in e metropolis, a Municipalità Metropolitana di Malatya mette a so firma sottu un sistema di trasportu sanu è ecologicu. U Sistema Smart Bicycle Sharing (MABIS), chì hè statu implementatu per scopi turistici in u Parcu Naturale Turgut Özal l'annu passatu, hè ancu messu in serviziu per scopi di trasportu in a cità. Stazioni di bicicletta sò state stabilite in 5 spazii induve i camini di bicicletta sò stati custruiti in u centru di a cità.

A Municipalità Metropolitana hà messu in serviziu per a prima volta in u Parcu Naturale Orduzu l'annu passatu u Sistema Smart Bicycle Sharing. U sistema hè statu stallatu in 5 punti più in tutta a cità questu annu. U trasportu hè avà più faciule cun un totale di 6 biciclette à 132 punti.

Monitoratu da e camere 7/24

Una unità di parcheghju intelligente hè stata installata à 6 punti per u sistema. E biciclette ponu esse affittate cù carte di creditu o carte di trasportu di cità in l'unità chì sò monitorate 7/24 cù camere. Cù e carte chì sò leghjite in u sistema di serratura integrata di l'urdinatore, a bicicletta preferita pò esse usata per sguassà.

I primi 30 minuti in u sistema sò liberi; Sarà addebitatu 1 TL per 1 ora, 2 TL per 2 ore, 3 TL per 4 ore, è 3 TL per ogni ora più di 4 ore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*