Mega Prughjetti Custruiti per Resiste à i Terremoti

terrimotu di marmaray
terrimotu di marmaray

I prughjetti firmati in u settore publicu è privatu attiranu l'attenzione in questi ghjorni, quandu i scenarii per a preparazione per un eventuale terremotu d'Istanbul sò parlati più forte per via di a Settimana di u Terramotu. Sicondu i sperti, prughjetti cum'è Marmaray, Eurasia Tunnel, Yavuz Sultan Selim Bridge è u 3rd Airport, chì sò stati implementati in l'ultimi anni, sò stati custruiti per resiste à i terrimoti assai severi.

In Turchia, chì si trova in a zona di terrimotu, soprattuttu dopu à u 17 d'aostu di u 1999 Marmara Earthquake, i passi sò stati cuminciati à piglià in termini di regulamenti di terrimotu è di cuscenza di i disastri naturali, mentre chì l'istituzioni pertinenti di u statu si preparanu per u terrimotu in ogni locu. sensu, micca solu cù novi prughjetti, ma ancu cù u rinfurzamentu di i vechji prughjetti.

Mentre hè statu dichjaratu chì i mega-progetti chì sò stati implementati in l'ultimi anni sò abbastanza resistenti à i terrimoti, hè statu amparatu chì i ponti Osmangazi è Yavuz Sultan Selim sò pensati per esse capace di stà è serve ancu in un terremotu assai severu chì pò accade circa una volta in 2 anni.

Sicondu l'esperti, chì anu mintuatu chì u 15 Lugliu Martyrs Bridge è Fatih Sultan Mehmet Bridges sò stati ancu rinfurzati cù l'ultime tecniche, i dui ponti anu righjuntu a resistenza sismica equivalente à i ponti Osmangazi è Yavuz Sultan Selim, cù l'opere di rinfurzamentu sismicu è strutturale. .

E strutture mega sò unu di i posti più sicuri

Sicondu e ricerche, i prughjetti giganti cum'è i tunnelli di l'Eurasia è di Marmaray chì passanu sottu à u Mari di Marmara sò previsti per esse unu di i posti più sicuri in un terremotu pussibule in Istanbul.

Sicondu i dati ottenuti, u Tunnel di l'Eurasia hè situatu à 16 chilometri da a linea di falla di l'Anatolia di u Nordu, è sopravvive ancu à i terrimoti assai severi perchè hè statu custruitu secondu l'ultimi standard internaziunali, cunsiderendu carichi di terramoti, effetti di tsunami è liquefaction.

Comu hè cunnisciutu, u Tunnel di l'Eurasia hè statu custruitu cù dui sigilli sismichi, è u sistema custruitu sottu u Bosforu puderà cuntinuà u so serviziu senza danni, ancu in l'eventu di un terramotu chì pò accade una volta in 500 anni in Istanbul.

I reguli più stretti di u terrimotu sò stati applicati in Marmaray

Un altru prughjettu impurtante implementatu in l'ultimi anni, u Tunnel di Marmaray si distingue cum'è unu di i lochi più sicuri in quantu à i terrimoti. Sicondu l'infurmazioni ottenute, hè statu nutatu chì u prughjettu, chì hè statu implementatu cunsiderendu a pussibilità di rumpiri simultaneamente 4 segmenti nantu à a linea di falla, hè statu cuncepitu cunsiderà criteri estremamente stretti in quantu à a resistenza di u terrimotu.

Surghjente: www.yenisafak.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*