Valutazione di u Canale di Istanbul da National Geographic

National Geographic, chì hà publicatu un articulu nantu à Kanal Istanbul, trasmette u dannu ambientale chì u prughjettu pruvucarà è u so impattu in u futuru di Istanbul.

National Geographic, "U Novu Canale di Istanbul hè un Disastru Ambientale?" Hà publicatu un articulu intitulatu In l'articulu, i prublemi per esse espertu cù Kanal Istanbul è i novi prughjetti di l'aeroportu sò stati discututi.

In a valutazione, hè statu enfatizatu chì cù a custruzzione di u canali, assai persone seranu spustate, i risorsi d'acqua di a cità seranu affettati, a vita marina serà dannata è u pianu hè incompatibile cù e decisioni pigliate per a vita sustenibile in a cità. Istanbul.

"I RISORSI D'ACQUA DANNERANU GRANDI"

In l'articulu citatu da Sol News Portal, u prublema di l'acqua chì Istanbul hà sappiutu storicamente hè statu ancu mintuatu, è si diceva chì u nordu di a cità hè di grande impurtanza per i risorsi d'acqua, è chì u novu aeroportu è u canali anu affettatu negativamente questi. risorse.

Rimarchendu chì u 40 per centu di l'acqua d'Istanbul vene da a parte europea, National Geographic hà dichjaratu chì ancu secondu e valutazioni di u guvernu, e risorse in Europa seranu seriamente affettate.

Hè statu ancu nutatu chì in u 2008 è u 2014, i risorsi di l'acqua anu diminuitu à 25 per centu è 29 per centu, è i taglii di l'acqua puderanu esse ancu in l'anni più chiusi.

"U GUVERNAMENTE DUVERA FÀ PIÙ RICERCA"

Cemal Saydam, prufessore di ingegneria ambientale di l'Università Hacettepe, hà dettu in una dichjarazione à National Geographic chì più ricerca deve esse fatta per u canali è hà attiratu l'attenzione à a diffarenza trà u Mari Neru è u Mari di Marmara.

Notendu chì ci sò dui currenti in u Bòsforu, Saydam hà dichjaratu chì l'acqua trattata hè versata à u puntu induve i dui mari scontranu in u Bosforu, è chì questu equilibriu ùn deve esse disturbatu.

Saydam hà dettu: "Se avete da cunnette i dui mari, ùn pudete micca pensà solu à i prossimi cinque o deci anni, à e prossime elezzione o à l'anniversariu di a fundazione di a Republica di Turchia, avete da pensà à u periodu geologicu. , perchè quandu fate questu, ùn ci sarà micca ritornu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*