U periodu Pay As You Go principia in l'autobus in Izmir

A Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di Izmir lancia l'applicazione "Pay as you go" in İZBAN in Seferihisar, chì hè stata scelta cum'è a regione pilota, da u luni 2 d'aprile 2018. Grazie à a nova applicazione, quelli chì viaghjanu brevi distanze averà un viaghju "più assequible" ottenendu un rimborsu per a distanza chì ùn anu micca viaghjatu. I citadini paganu 15 TL per i primi 2,50 km. Per ogni km dopu, pagherete 10 Kurus.

In u scopu di aumentà l'attrattiva di u trasportu publicu, a Municipalità Metropolitana di Izmir passa à un novu sistema nantu à e linee di longa distanza induve a tarifa di distrittu di a Direzzione Generale ESHOT hè applicata. In a prima tappa, u sistema in quale i passageri di a linea Seferihisar-Üçkuyular İskele N ° 985 pagheranu quantu viaghjanu, è i viaghjatori à corta distanza puderanu viaghjà à menu prezzu, entrerà in vigore u luni 2 d'aprile. . In a situazione attuale, per viaghji induve a tarifa di u distrittu hè valida è una tarifa di 5 lire hè pagata, cù u novu sistema, a tarifa per a distanza micca viaghjata serà rimbursata à i passageri. Cusì, quelli chì viaghjanu brevi distanzi viaghjanu "più prezzu".

Cumu hà da travaglià u sistema?
A tarifa di trasportu determinata da a fermata di l'autobus à l'ultima fermata serà bluccata da u saldu in Izmirim Card. Quandu scende da l'autobus, u bloccu serà eliminatu scannendu a carta à a macchina di rimborsu situata à e porte di sbarcu. U sistema hà da calculà a quantità da esse pagata secondu a distanza trà a tappa d'imbarcu è a tappa di sbarcu, è rinvià a quantità restante à a carta. Se a carta ùn hè micca scansata à l'atterrissimu, u passageru serà cunsideratu chì hè sbarcatu à l'ultima tappa è ùn sarà micca rimborsu à a carta. E macchine di ritornu seranu attive solu quandu e porte di sbarcu sò aperte, è i passageri ùn saranu micca permessi di sbloccare mentre l'autobus hè in muvimentu. Inoltre, u persunale di ispezione in turnu in l'autobus verificarà e carte per i blocchi durante u viaghju. E carte di i passageri chì ùn esce micca da u veiculu malgradu l'eliminazione di u bloccu seranu disattivate.

U schedariu di tariffu di a linea Üçkuyular İskele-Seferihisar N ° 5.37, induve u viaghju in tutta a linea ferma à 985 TL per un bigliettu cumpletu, serà applicatu cum'è seguita:

Tariffa piena: 15 TL per i primi 2,50 km. 0,10 TL per ogni km successivo
Tariffa studente/60 anni: 15 TL per i primi 1,44 km. 0,05 TL per ogni km dopu
Tariffa di i prufessori: 15 TL per i primi 1,92 km. 0,07 TL per ogni km dopu

Bus bona nutizia per Sığacık
A Direzzione Generale ESHOT annullerà a linea 985 da u 2 d'aprile, per via di a sostituzione di a linea 730. In a listessa data, u serviziu di trasportu per tuttu u ghjornu à a regione Sığacık hà da esse furnitu cù a linea 640 Seferihisar-Sığacık. Cù sta nova linea, hè destinatu à rinvià più Siğacık, unu di i centri turistici.
U calendariu di tariffu di a linea Seferihisar-Sığacık No. 640 hè u seguente:

Tariffa piena: 2,00 TL
Tariffa studente/60 anni: 1,15 TL
Tariffa di u maestru: 1,54 TL

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*