I cunduttori di l'autobus sò stati infurmati annantu à l'imbarcu cù Diyarkart

I cunduttori di l'autobus affiliati à a Municipalità Metropolitana Diyarbakır, u Dipartimentu di i Trasporti sò stati infurmati nantu à a distribuzione gratuita, l'applicazione è i principii di 1 milione di novi Carte Diyar, è ancu u sviluppu di e relazioni pubbliche è a cultura corporativa.

A municipalità metropolitana di Diyarbakir, chì hà u scopu di espansione u sistema di imbarcu di carte per i servizii di trasportu publicu regulare è sistematicu, hà iniziatu à distribuisce 1 milione di carte gratuitamente da Diyarkart, chì prima era vendutu per una tarifa. U capu di u dipartimentu di trasportu di a municipalità metropolitana di Diyarbakir, Rıfat Ural, hà infurmatu i cunduttori di l'autobus di u dipartimentu per a prumuzione di u sistema di imbarcu di carte. In più di i cunduttori di l'autobus affiliati à u Dipartimentu di i Trasporti, i cunduttori di l'autobus privati ​​​​è i minibus anu assistitu ancu à a riunione d'informazione tenuta in u Centru di Cultura è Cungressu di a Municipalità Metropolitana.

E carte antiche sò valide

U capu di u dipartimentu di trasportu di a municipalità metropolitana di Diyarbakir, Rıfat Ural, hà dettu chì cù l'aghjurnamenti, u vechju sistema hè statu compatibile cù a tecnulugia di sviluppu, l'infurmazioni sbagliate è incomplete sò state datu à i citadini nantu à u novu sistema da quelli chì ùn anu micca familiarizatu cù u sughjettu, è questu. a misinformazione hà causatu reazioni. Enfatizendu chì u sistema di imbarcu di carte ùn limita micca i citadini, contru à a credenza populari, Ural hà dichjaratu chì i vechji carte sò validi cum'è i novi, è chì u so scopu hè di prutezzione di l'interessi di a municipalità è di registrà i so ingressi eliminendu u cash in. trasportu publicu.

Sarà introduttu un sistema di stop intelligente

Dichjarà chì i sistemi travaglianu in armunia cù l'altri è regularmente, è u successu assicura chì a ghjente vive felice è pacífica, Ural hà dichjaratu chì u sistema di stop intelligente serà attivatu dopu à u sistema di imbarcu di carta. Spieghendu chì anu rivisatu e linee è i tempi di l'autobus, Ural hà dettu chì, grazia à u novu sistema, i citadini vederanu induve l'autobus è quandu serà à a fermata quandu ghjunghjenu.

Nutendu chì u successu hè essenziale in a cultura corporativa, Ural hà dumandatu à i cunduttori attenti à i prublemi di u trasportu puntuale à a partenza è a destinazione di l'autobus. Ural hà dichjaratu chì ogni citadinu chì si mette in l'autobus deve esse cunsideratu cum'è un invitatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*