Un grande salto per l'aumentu di a produzzione domestica da Samulaş

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà dettu: "Avemu bisognu di aumentà e nostre esportazioni per fà u nostru Samsun a mela di l'ochju di Turchia".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà scontru cù imprenditori industriali ospitati da u presidente di POELSAN Plastik Sanayi, Yaşar Dağdelen.

SIAMU U SUPPORTU DI OGNI INVESTIMENTU FATTU IN SAMSUN

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà dichjaratu chì anu fattu una grande cuntribuzione à l'ecunumia di a cità aprendu a strada per l'investimenti, è hà dettu: "In più di a strada, l'acqua è l'infrastruttura, chì sò i bisogni più impurtanti di i nostri citadini, vulemu aumentà a cuntribuzione di i nostri amichi industriali à l'ecunumia di a nostra cità aumentendu i so investimenti. Sostenemu ogni investimentu fattu in a nostra cità. Avemu solu una dumanda da cumpagnie d'investimentu. Questu hè, facenu travaglii più grandi per mantene l'ecunumia di Samsun viva. I travaglii chì facemu per e fabbriche aperte portanu indirettamente à l'impiegu è a produzzione. Cume a produzzione aumenta, sorridimu è u nostru livellu di benessere cresce. Hè per quessa chì avemu da travaglià dura, avemu da pruduce assai ", disse.

GRANDE SCOPATA PER AUMENTA A PRODUZIONE DOMESTICA

Dichjarà chì anu fattu grandi sforzi per utilizà e strutture domestiche in u Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligeru, chì hè unu di i più grandi prughjetti di a Municipalità Metropolitana di Samsun in nome di u trasportu, u sindaco Yılmaz hà dettu: "Siccomu assai parti di i nostri tram sò di origine straniera. , Travagliemu per prevene a carenza di pezzi di ricambio chì scontru assai. Facemu grandi sforzi per assicurà chì sti parti sò pruduzzione domestica. Minimimu i nostri costi facendu a produzzione domestica di pezzi di ricambio sia cù i nostri ingegneri chì travaglianu in SAMULAŞ sia cù l'urganisazioni industriali chì ricevemu assistenza.

TUTTI VA BON SI L'EXPORTAZIONI AUMENTA

Aghjunghjendu à e so parolle chì parechji successi sò stati ottenuti in nome di l'industrialismu in Samsun, u presidente Yılmaz cuntinuò u so discorsu cusì; "Samsun hè una cità chì si sviluppa rapidamente. Si sviluppa rapidamente cum'è urbanismu è cum'è industria. Facemu u nostru megliu per sviluppà ancu più veloce. U nostru Samsun hà un postu impurtante soprattuttu in questu periodu quandu l'investimenti di l'industria di difesa si sparghjenu in Turchia. In più di l'industria di difesa, a pruduzzione di strumenti chirurgici è a scuperta in u settore di l'automobile ùn passanu micca inosservate. In più di tutti questi, avemu bisognu di aumentà e nostre esportazioni per fà di Samsun u pumu di l'ochju di Turchia. Avemu messu u nostru Centru Logisticu Samsun à u vostru serviziu per questu. A prima quistione chì ci hè dumandatu quandu andemu à l'esteru hè "Chì vivi cù?" sta succede. Se dicemu "Esportemu, fabrichemu", passemu a classa. Qualunque cosa fate, avete bisognu di aumentà e nostre esportazioni. Aghju dettu questu tutta a mo vita. Vi dicu dopu. "

U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Samsun, Coşkun Öncel, u Vicepresidente di u Gruppu di Partitu AK Nihat Soğuk, u Direttore Generale di SAMULAŞ, Kadir Gürkan, è l'industriali è l'affari anu assistitu à u prugramma ospitatu da POELSAN.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*