Eldener hà scontru cù Studienti à u 3u Aeroportu è u so Impattu nantu à u Panele di l'Industria di Cargo Aereo

L'Associazione Internaziunale di Fornitori di Serviziu di Spedizioni è Logistiche UTIKAD cuntinueghja i so sforzi per sviluppà a cultura logistica in Turchia. U presidente di UTIKAD Emre Eldener, chì prova di riunite à ogni opportunità cù i studienti chì ricevenu educazione logistica in u quadru di questu scopu, hà assistitu à u panel tenutu da u Club Logisticu Bilgi di l'Università di Istanbul Bilgi u 27 di ferraghju.

"3. Eldener, chì hà fattu una presentazione à u panel intitulatu "L'Impattu nantu à l'Aeroportu è l'Industria di Cargo Aereo", hà dettu: "11% di l'esportazioni da Turchia nantu à a basa di u costu di e merchenzie hè a carica aerea. Cunsiderendu chì u trasportu di carichi aerei cresce rapidamente, pudemu capisce megliu l'impurtanza di u Novu Aeroportu ".

Emre Eldener, presidente di u Cunsigliu di UTIKAD, hà dichjaratu chì u "27. Participatu à u Panel di Impattu nantu à l'Aeroportu è l'Industria di Cargo Aereo. Assistente da u Dipartimentu di Logistica è Trasportu Internaziunale di l'Università di Istanbul Bilgi. Assoc. Dr. In u pannellu moderatu da Kenan Dinç, i dettagli di u prughjettu di u 2018rd Airport è l'effetti di u prugettu nantu à a nostra regione è u nostru paese sò stati discututi. Turkish Cargo Turkish Airlines Deputy General Manager (Cargo) Turhan Özen, Lufthansa Cargo Turkey Direttore Regionale Hasan Hatipoğlu, DHL Express Deputy General Manager for Operations Mustafa Tonguç è İGA Airport Operations Business Development in l'eventu, in quale UTIKAD President of the Board Emre Eldener ancu hà participatu cum'è panelist. U Manager Ümit Dindar hà spiegatu in dettagliu l'effetti di u novu aeroportu nantu à u settore logisticu.

Dopu chì i panelisti sò stati presentati, u Manager di Sviluppu di l'Operazioni di l'Aeroportu İGA Ümit Dindar hà parlatu di i punti curiosi di u Novu Aeroportu. Ümit Dindar hà dichjaratu chì si trasladaranu à u Novu Aeroportu in 8 mesi è hà dichjaratu chì l'unicu chì ùn vene micca à u Novu Aeroportu durante u prucessu di traslassi da l'Atatürk Airport hè a congestione è i prublemi operativi.

U presidente di u Cunsigliu di UTIKAD Emre Eldener, chì hà pigliatu a parolla dopu à Dindar, hà iniziatu u so discorsu dichjarà chì sta transizione per esse sperimentata serà una prima è serà assai difficiule. U presidente Eldener hà desideratu u megliu à Ümit Dindar è à a so squadra. Dichjarà chì cum'è UTIKAD, sò assai vicinu à u settore attraversu aeroporti, compagnie aeree è agenzie, Eldener hà dettu: "Rapresentemu centinaie di picculi è medie imprese chì operanu in u nostru settore, è ancu e principali cumpagnie di u settore. Comu sapete, UTIKAD hà un prufilu di membru assai diversu. Riunitemu tutti i stakeholder di u settore sottu à u stessu tettu. Dichjarà chì u settore logisticu hè affettatu da e lege, regulamenti è rigulamenti di u nostru paese, è ancu di cunvenzioni è accordi internaziunali, Eldener hà dettu: "I dirigenti principali di u settore si riuniscenu in u scopu di u Gruppu di Travagliu di l'Airline, chì hà hè statu stabilitu sottu UTIKAD è hè operatu da parechji anni. U travagliu per truvà suluzioni sia à i prublemi di l'infrastruttura fisica di u settore sia à i disrupzioni ligati à l'infrastruttura legislativa. À u listessu tempu, sustenenu l'industria utilizendu cullaburazioni è accordi internaziunali ". Enfatizendu chì l'industria di e carichi aerei hà fattu un grande prugressu in l'ultimi anni, Eldener hà dettu: "U trasportu di carichi aerei conta per l'11% di l'esportazioni da Turchia nantu à a basa di u costu di e merchenzie. In cunsiderà l'aumentu rapidu di u trasportu aereo di carica, a necessità di u Novu Aeroportu diventa più chjaru.

Parlendu dopu à Eldener, Turhan Özen, Vice Direttore Generale di Turkish Airlines, in u so discorsu induve hà datu cunsiglii preziosi à i studienti, hà suggeritu chì ùn hè micca pussibule di specializà in un sughjettu detallatu senza vede u big picture.

Lufthansa Cargo Turkey Direttore Regionale Hasan Hatipoğlu, basatu annantu à un video in a presentazione di Ümit Dindar, "Imagine!" disse. Hatipoğlu hà dettu chì sognu di eliminà i prublemi per a logistica di a carica aerea per a logistica. DHL Express Deputy General Manager for Operations, Mustafa Tonguç, hà dichjaratu chì u prughjettu di u Novu Aeroportu hè di grande impurtanza per elli è hà sottolineatu chì, cum'è DHL, u so scopu hè di fà a Turchia un hub chì cunnette l'Europa Meridionale, u Mediu Oriente è l'Asia.

À a fine di u pannellu, chì hè stata cumpletata cù a parte di dumande è risposte, induve l'impurtanza di l'e-commerce hè stata mintuvata è hè statu dichjaratu chì era bisognu di serii miglioramenti in quantu à a legislazione, Bilgi Lojistik hà attiratu l'attenzione cù a "Logitrans Career Meeting by Bilgi Logistics" avvenimentu è u Cunsigliu di Studenti di Logistica chì anu stabilitu inseme cù u Club di Logistica di l'Università di Yeditepe. In nome di u so club, u presidente di u Club Yusuf İbre hà ringraziatu tutti i panelisti è l'audienza per a so participazione è hà dichjaratu chì anu da cuntinuà u so travagliu successu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*