Toçoğlu hà scontru cù i dirigenti di l'Unione

A riunione cù i dirigenti di i sindacati affiliati à a Confederazione di i Sindicati Turchi, u sindaco Toçoğlu hà dettu: "Samu chì l'Unione Türk-İş significa assai per questu paese. Oghje, i nostri dirigenti à u capu di Türk İş travaglianu duramente per prutege i valori di u paese. "Sperendu, continueremu à serve u populu di stu paese cun unità di core", disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Zeki Toçoğlu, hà scontru cù i dirigenti sindicali affiliati à a Confederazione Sindicata Turca. À a riunione tenuta à Serdivan Seyir Cafe, u presidente provinciale di u Partitu AK Fevzi Kılıç, u direttore generale di SASKİ Dr. Rüstem Keleş, Demiryol-İş Union Branch President è Türk-İş Rappresentante Cemal Yaman, è i dirigenti sindacali affiliati à a Confederazione Sindicata Turca eranu presenti.

Paradisu regione Sakarya
U presidente di u Branch Union Demiryol-İş è u rappresentante di Türk-İş Cemal Yaman hà dettu: "Vimu in Sakarya, chì hè una regione paradisiaca. Queste riunioni ci aiutanu à capiscenu megliu. Parechje di i nostri bisogni sò soddisfatti da i guverni lucali. Quandu guardemu à Sakarya, ùn pensu micca chì avemu un prublema assai impurtante. Vivemu inseme in sta cità. Se ùn prutegemu micca a nostra unità è sulidarità in stu paese è in questa regione, periremu. "Spergu chì a nostra riunione serà benefica", disse.

A lotta di u passatu è u presente
U sindaco Toçoğlu hà iniziatu u so discorsu esprimendu a so satisfaczione per esse inseme cù i dirigenti di u sindicatu è hà dettu: "Di tantu in tantu, ci riunitemu cù i nostri amichi è parlemu di i prublemi di sta cità è di u paese inseme. Sapemu chì l'Unione Türk-İş significa assai per stu paese. Oghje, i nostri dirigenti à u capu di Türk İş travaglianu duramente per prutege i valori di u paese. In questu cuntestu, simu grati à u presidente turcu Ergün Atalay. "A nostra lotta ùn hè micca a lotta di un ghjornu, ma a lotta di u passatu", disse.

I discorsi sò in corso
Toçoğlu hà dettu: "Semu sempre esprimemu chì ùn simu micca contru à u trenu chì vene à u centru Adapazarı. Avemu suggeritu di mette u trenu sottu terra, ma ùn hè statu accettatu per via di u so costu. Cuntinuemu e nostre discussioni nantu à u tema di u trenu. Avemu da superà i nostri prublemi inseme quant'è pussibule. "Spergu, continueremu à serve u populu di stu paese in unità", disse.

Seguimu u trasportu in tempu reale
"Cumu u Dipartimentu di i Trasporti, avemu fattu un travagliu seriu nantu à u sistema ferroviariu urbanu. I calculi di i costi, a capacità di i passageri è i costi di i veiculi sò stati tutti calculati. Avemu tutte e dati nantu à quale serà a ricumpensa quandu u sistema ferroviariu hè custruitu. Pudemu dì chjaramente chì, scientificamente, hè un pocu difficiule di dì chì u putenziale di u sistema ferroviariu hè statu creatu in u mumentu, basatu annantu à a custruzzione è a mobilità di a pupulazione in a cità. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Sakarya, investimu cù i tassi raccolti da u publicu. Ùn saria micca ghjustu d'investisce solu per fà qualcosa. Avemu bisognu di analizà i calculi, u costu è u ritornu di l'investimentu chì facemu assai bè. Hè quì chì mostramu a più sensibilità quandu usemu i soldi di u publicu. Supponete chì avete custruitu un sistema ferroviariu è ùn hè micca usatu, avete colapsatu l'ecunumia di l'istituzione è debilitatu l'ecunumia di a cità. Quale prufittà di questu? Cum'è no dicemu sempre; Seguimu u trasportu in tempu reale. "Quandu u putenziale hè creatu, custruiremu definitivamente un sistema ferroviariu in Sakarya".

Semu cun voi finu à a fine
Fevzi Kılıç hà dettu: "Vulemu ringrazià i nostri presidenti chì ci anu aiutatu à esse in unità. Avemu visitatu i presidenti di u sindicatu in a nostra cità per u cungressu da u Guvernu Pruvinciale. Ti ringraziu per furnisce un grande sustegnu participendu à u nostru cungressu. Ùn ci avete micca imbarazzatu, u nostru presidente. Türk-İş hà un postu sfarente in u sindicalismu. A notte di u 15 di lugliu, u presidente di Türk-İş, Ergün Atalay, ghjunse à a piazza di a cità è disse: "Sò contru à stu colpu cù 1 milione di travagliadori è 4 milioni di famiglie". U nostru sindaco metropolitanu Zeki Toçoğlu face u so megliu per abbellisce a cità in Sakarya. "Vogliu dichjarà chì simu cun voi finu à a fine per difende i vostri diritti", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*