Ci sarà un aeroportu ogni 100 chilometri in Turchia

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì u numeru di aeroporti attivi in ​​Turchia hà righjuntu 55 è hà dettu: "U 90 per centu di i citadini è l'ospiti stranieri chì utilizanu a compagnia aerea in u paese ponu ghjunghje à qualsiasi aeroportu viaghjendu 100 chilometri per strada. " disse. Arslan hà dichjaratu chì cù l'aeroporti da esse cumpletati da u 2023, tutti quelli chì volenu puderanu ghjunghje à qualsiasi aeroportu à una distanza massima di 100 chilometri.

In a so dichjarazione, u Ministru Arslan hà dettu chì i passi radicali sò stati fatti da u 2003 per u sviluppu di l'aviazione, unu di i più impurtanti ingranaggi di u sistema di trasportu.

Arslan hà rimarcatu chì a strada per u settore privatu in l'aviazione civile hè stata pavimentata cù i prughjetti implementati in u quadru di a cooperazione publica-privata, chì hè un mudellu di finanziamentu alternativu fora di u budgetu, è hà dichjaratu chì mentre ci era una diminuzione di i costi di viaghju, a compagnia aerea hè diventata u "modu di u populu".

Dichjarà chì u numeru di aeroporti attivi hè aumentatu à 55 in u paese, Arslan hà dettu: "Sono stati fatti passi per a custruzzione di Rize-Artvin, Yozgat, Bayburt-Gümüşhane (Salyazı), Karaman, İzmir Çeşme-Alaçatı, Batı Antalya, L'aeroporti di Çukurova è Tokat". disse.

Arslan hà rimarcatu chì a custruzzione di l'infrastruttura di l'aeroporti Rize-Artvin è Çukurova cuntinueghja, è hà dichjaratu chì u prucessu hè ancu cuntinuatu à l'aeroportu di Yozgat, chì a so offerta hè stata fatta questu annu. Dichjarà chì a consegna di u situ hè stata fatta à l'Aeroportu Bayburt-Gümüşhane (Salyazı) è chì l'offerte finanziarie sò state ricevute per l'Aeroportu Tokat, Arslan hà dichjaratu chì l'offerta per l'Aeroportu di Karaman si ferà ancu quist'annu.

Dichjarà chì una licitazione serà tenuta u 20 d'aprile per l'Aeroportu Izmir Çeşme-Alaçatı, chì serà custruitu cù u mudellu di build-operate-transfer (BOT), Arslan hà nutatu chì i studii di fattibilità cuntinueghjanu per l'Aeroportu di Antalya Occidentale, chì serà ancu custruitu cù u mudellu BOT.

"L'offerte cumincianu à esse ricevute a settimana prossima à l'aeroportu di Çukurova"

U Ministru Arslan hà dettu chì a custruzzione di l'infrastruttura di l'Aeroportu di Çukurova serà finita questu annu è l'offerte cumincianu à esse ricevute a settimana prossima per a superstruttura.

Dichjarà chì anu iniziatu una licitazione per l'infrastruttura in l'Aeroportu Tokat, Arslan hà dichjaratu chì i studii di valutazione tecniche sò stati finiti è sò in u stadiu di riceve offerte finanziarii.

Arslan hà indicatu chì u 90 per centu di i citadini è di l'ospiti stranieri chì utilizanu a compagnia aerea in u paese ponu ghjunghje à qualsiasi aeroportu viaghjendu un massimu di 100 chilometri per strada, è hà dettu:

"Cù l'aeroporti Rize-Artvin, Karaman, Bayburt-Gümüşhane, Yozgat, İzmir Çeşme, Batı Antalya, Çukurova è Tokat, a custruzzione di i quali serà finita da u 2023, tutti l'utilizatori di e compagnie aeree domestiche puderanu ghjunghje à qualsiasi aeroportu viaghjendu 100 chilometri. ."

"A rete di volu internaziunali hè aumentata di 372 per centu"

Dichjarà chì u numeru di l'aviò hè aumentatu da 2003 in u 162 à 517 oghje, è chì u numeru tutale di passageri hà aumentatu circa 2003 volte in paragunà à u 6, ghjunghjendu à 193,3 milioni à a fine di l'annu passatu, Arslan hà dettu: I paesi cù quale avemu un accordu di l'aviazione da 81 à 169 hà un impattu significativu in l'aviazione civile turca. " "Hà fattu una grande cuntribuzione". hà fattu a so valutazione.

In 2003, Arslan hà dettu chì una reta di volu internaziunale chì hà righjuntu 2 destinazioni cù 60 cumpagnie aeree, Arslan hà dettu chì sta reta hè cresciutu di 372 per centu è à l'oghje, più di 6 destinazioni in 121 paesi sò stati ghjunti cù 300 cumpagnie aeree.

Arslan hà dettu chì a Turchia diventerà unu di i centri di transitu più impurtanti in u mondu cù u Novu Aeroportu di Istanbul, chì avarà una capacità annuale di 200 milioni di passageri è a prima fase di quale serà messu in opera u 29 d'ottobre, è hà nutatu. chì una nova pagina serà aperta in a storia di l'aviazione di Turchia cù a fine di u prugettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*