A vita cummirciali serà festa à u terzu aeroportu

A custruzzione di u terzu aeroportu di Istanbul cuntinueghja à piena velocità. L'accordi cummirciali sò ancu in crescita in l'aeroportu, chì a prima fase hè prevista per esse cumpletata è messa in serviziu u 29 d'ottobre di u 2018. In cunseguenza, IGA hà publicatu una dichjarazione è pensa à spiccà cù i so centri commerciali è duty-free, è ancu i spazii di l'alimentariu è di e bevande. A cumpagnia hà annunziatu ch'elli sò in discussioni cù alcune marche per i spazii di vendita di vendita di deci mila metri quadrati.

In questi spazii di vendita, ci saranu categurie cum'è prudutti di viaghju, lustrascarpe, ghjoculi, prudutti tessili, bijouterie, gioielli, souvenirs, parrucchieri, farmacia è affittu di vittura. Inoltre, a cumpagnia hà dichjaratu ch'elli eranu estremamente selettivi in ​​a selezzione di marchi in l'aeroportu citatu è chì anu attribuitu impurtanza à a zona cummerciale in questu sensu.

İGA hà annunziatu chì tutti i lochi in a zona di trasferimentu, di u turismu è di l'alberghi sò stati affittati è chì a zona di a seconda fase hè stata aperta ancu per via di a grande dumanda.

Surghjente: www.ekonomihaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*