Rettore UU Ulcay: "Maharet dirige a tecnulugia"

Parlendu à u 1u Workshop di Trasformazione Digitale di l'Industria tenutu da u Prof. Dr. Yusuf Ulcay hà dettu chì a Turchia per esse trà e prime 2023 economie di u mondu in 10, duverebbe esse unu di i paesi chì guidanu a tecnulugia, micca adattà à a tecnulugia.

MMG Bursa Branch hà urganizatu u 1u Workshop di Trasformazione Digitale di l'Industria sottu u titulu di "Intelligenza Artificiale, Roboti è Trasformazione Digitale in Industria". In u workshop tenutu in u Centru di Cungressu è Cultura di Merinos, u Rettore UU Prof. Dr. Yusuf Ulcay hà ancu participatu cum'è parlante. Parlendu in u prugramma, chì hà suscitatu un grande interessu, u Rettore Prof. Dr. Yusuf Ulcay hà dettu chì cù a rivoluzione definita cum'è "l'internet di e cose", si movenu versu un mondu cunnessu è intelligente. U Rettore Yusuf Ulcay, indicà chì e rutine sò state rotte, hà sottolineatu chì u 90 per centu di a crescita globale hè custituita da ecunumie fora di l'Europa. Rimarchendu chì Turchia hè unu di i paesi chì crescenu più veloce in u mondu malgradu tutte e negatività chì hà passatu, Ulcay hà dettu; "In 2023, hè pussibule per noi di esse trà e prime 10 ecunumie di u mondu producendu informazioni qualificate è trasfurmendu l'infurmazioni in valori ecunomichi. L'ingenuità ùn si adatta à a tecnulugia, ma dirige a tecnulugia. In questu sensu, u cambiamentu rapidu è radicale sperimentatu ùn lascia à l'istituzioni è l'urganisazione altra scelta chè à esse innovatori.

MUVERU TURNU U POTENTIAL INDUSTRIALE TRADIZIONALE IN ZONI STRATEGICI

U Rettore Ulcay hà dichjaratu chì a spesa interna bruta di R&D aumentava di 19 per centu cumparatu cù l'annu precedente è superava i 17 miliardi di TL, è hà nutatu chì, ancu s'ellu era promettente, ùn era micca abbastanza. Ulcay hà dettu chì più pruduzzione di R & D è tecnulugia hè necessariu per ghjunghje à i livelli mirati in u 100 anniversariu di a Republica; "Avemu bisognu di aumentà a quota di 4% di i prudutti d'alta tecnulugia in l'industria di fabricazione è e nostre esportazioni à u 20%. Per questu, duvemu esse capace di trasfurmà u putenziale di i nostri campi industriali tradiziunali in valore aghjuntu in campi strategichi cum'è l'industria di difesa è aerospaziale, sistemi ferroviari, meccatronica, biotecnologia è software. Cum'è l'Università Uludağ, ci avemu posizionatu secondu i bisogni di l'oghje è di u futuru per piglià un rolu più attivu in u sviluppu di u nostru paese è di a nostra cità leghjendu u prucessu di cambiamentu in quale simu.

Sottulineendu chì anu unu di l'uffizii di trasferimentu di tecnulugia 20 in Turchia, u Rettore Ulcay hà dettu chì i membri di a facultà anu trasferitu 40 milioni di TL di risorse per i so prughjetti di ricerca finu à avà. Ulcay, chì hà infurmatu chì anu cuminciatu à travaglià per stabilisce una grande valle di ricerca in i cunfini di l'università, hà aghjustatu chì anu sappiutu diventà unu di l'università di ricerca 15 selezziunate da YÖK, grazia à tutte l'applicazioni fatte.

À a fine di a presentazione, Ali Yılmaz, u presidente di u mandatu precedente di MMG Bursa Branch, hà presentatu una placca di apprezzamentu à u Rettore Ulcay.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*