Valse è Scenery Divertimentu di l'Anziani à Tünektepe

A Municipalità Metropolitana hà pigliatu 200 anziani in case di anziani chì servenu in tutta Antalya à Tünektepe in funivia. I vechji chì fighjenu Antalya da una vista d'ochju beie tè è sohbet Mentre chì l'altri godevanu u mumentu ballendu u valse è u tango.

A Municipalità Metropolitana di Antalya hà purtatu 200 anziani chì stavanu in diverse case di anziani in Tünektepe in funivia à l'occasione di a Settimana di l'Anziani è li fece gode di a vista. L'anziani ponu gode di fighjà Antalya da una vista d'uccello, accumpagnatu da tè. sohbet fattu. Certi coppiu anziani anu dimustratu a so felicità ballendu u valse è u tango, catturati in l'ambienti di l'ambienti.

Tülay Evren, residente di l'Asmalı Konak Nursing Home, hà dettu: "Sò assai felice di esse in funivia avà. Parechji anni fà, aghju pigliatu a funivia in Uludağ. Hè maravigliosu di avè un tali stabilimentu custruitu in Antalya. A Settimana di l'Anziani và assai bè, e nostre cumune urganizeghjanu diverse manifestazioni. "Li ringraziemu assai tutti, simu assai felici", disse.

I RIDED THE CABLE CAR PER A PRIMA VOLTA
Dichjarà chì hà viaghjatu in funivia per a prima volta in a so vita, Sedat Ünlü hà dettu: "Venu da Korkuteli. L'annu passatu, a municipalità metropolitana ci hà purtatu di novu in Tünektepe. Ma ùn pudia piglià a funivia per via di a mo paura. Quist'annu, aghju riunitu tuttu u mo curagiu è andatu in a funivia per a prima volta in a mo vita è eru assai cuntentu. "Sò assai felice avà", disse.

GUARDIAmu VERDE È BLU
Dichjarà ch'ellu hè di Antalya, Ahmet Tatoğlu hà dichjaratu chì li piacia assai u novu statu di Tünektepe. Tatoğlu hà dettu: "Sò natu è cresciutu in Antalya. Ùn era mai statu à Tünektepe prima chì u sindaco Menderes Türel hà custruitu u funiculu. "Hè una sensazione maravigliosa di fighjà Antalya da una vista d'uccello, di vede u verde mischju cù u turchinu è di sente cum'è s'è guardate Antalya da un aviò", disse.

U MAYOR TÜREL PROTEGE E CUI PROTEGE
Nejla Ustaoğlu, un residente di Halil Akyüz Nursing Home, hà dichjaratu chì venenu in Tünektepe ogni annu grazie à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Menderes Türel, è hà dettu: "Questu hè un locu assai bellu. In u passatu, pudete ghjunghje quì in vittura attraversu una strada estremamente tortuosa è periculosa. Avà, hè un viaghju assai còmode in funivia, in particulare per l'anziani. U nostru presidente prutege è prutegge micca solu in u ghjornu di l'anziani, ma sempre. Ci dumanda di u nostru benessiri. "Che Diu sia cuntentu cun ellu", hà spressione i so sentimenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*