Allegatu chì u ponte Yavuz Sultan Selim hè vendutu à i Cinesi

Hè statu dichjaratu chì a joint venture di Astaldi SpA è IC Yatırım Holding A.Ş. hà negoziatu cù investitori, cumprese cumpagnie cinesi, per a vendita di e so azioni in u Ponte Yavuz Sultan Selim.

Sicondu a nutizia di Business HT da Bloomberg News, a joint venture di Astaldi SpA è IC Yatırım Holding A.Ş. hè in discussioni cù investitori, cumprese cumpagnie cinesi, per vende e so azioni in u Yavuz Sultan Selim Bridge.

Sicondu l'infurmazioni datu da quattru persone vicinu à u sughjettu, Astaldi, chì pussede u 20 per centu di a cumpagnia di joint venture, pensa à vende tutte e so azzioni. IC İçtaş, l'unità di IC Yatırım, venderà a so parte di 80 per centu à u listessu tassu chì Astaldi.

IC Investment Holding è Astaldi ùn anu micca cummentatu nantu à u sughjettu.

Sicondu una fonte, Astaldi hà vendutu prima alcune di e so azzioni à IC İçtaş; hà riduciutu a so parte da 36 per centu à 20 per centu. Hè statu dichjaratu chì l'istituzioni anu autorizatu Morgan Stanley è Citigroup per mediate sta transazzione l'annu passatu.

E duie fonti anu dettu chì a joint venture hè ancu in discussioni cù u Industrial & Commercial Bank of China (ICBC) per un prestitu di 2022 anni di $ 2,3 miliardi per rifinanzià u prestitu di $ 8 miliardi cù una maturità di 3,2. In più di i creditori chinesi, altre istituzioni finanziarie ponu unisce à u pacchettu di prestitu. un ICBC sözcüÙn hà micca cummentatu nantu à a materia à Bloomberg.

U so nome ufficiale hè IC İçtaş Astaldi 3rd Bosphorus Bridge Investment and Management Inc. joint venture hà acquistatu i diritti operativi di u ponte in u 2012.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*