I boni ghjorni aspetta Bursa

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dichjaratu chì Bursa hè una cità versatile cù tutte e so caratteristiche, è chì a cità riceverà i servizii chì merita cù l'investimenti da fà in l'anni à vene.

A tappa Bursa di u "Foru di l'Aspettivi Ecunomicu di e Cità" urganizata da u Dipartimentu di l'Affari Economici di u Partitu AK hè stata tenuta in Dobruca Social Facilities. U foru, chì s'hè tenutu in trè tappe, hà participatu à a prima tappa di merri, dirigenti di l'urganisazione è membri, è dopu l'affari, l'urganisazioni non governamentali è i rapprisentanti di l'associi.

"Istanbul hè un vantaghju assai seriu"

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, ricurdendu chì una visione hè stata disegnata per Bursa in u prugramma "My City 2023" tenutu in i ghjorni passati, hà dettu chì i risultati di e "Prospettivi ecunomicu di a cità" seranu una guida per i gestori. Ricordendu chì Bursa hè una cità versatile cù tutte e so caratteristiche, u sindaco Aktaş hà dichjaratu chì a cità truverà u valore chì merita cù l'investimenti da esse messu in serviziu. Enfatizendu l'impurtanza di tutte e dinamiche in Bursa, l'industriali, l'urganisazioni non governamentali, i capi d'opinione è altre istituzioni chì revelanu e so aspettative è previsioni, u sindaco Aktaş hà dettu: "Questa hè una cità industriale. Avà avemu bisognu di una industria qualificata, à altu valore aghjuntu. Unu di l'aspetti di sviluppu di a nostra cità hè u turismu. Ancu s'ellu hè vicinu à Istanbul pare un svantaghju, pensu chì furnisce un vantaghju assai seriu. Credu chì seremu in un puntu assai più impurtante in un futuru vicinu cù investimenti in autostrade è treni d'alta veloce. I boni ghjorni aspettanu Bursa cù l'investimenti chì faremu inseme cù e municipalità di u distrittu. Avemu bisognu di travaglià dura. Avemu da assicurà u cambiamentu è a trasfurmazioni di a cità. Mentre facemu questi, cuntinuemu à sente tutti i segmenti di a sucità ", disse.

"I risultati guidanu a strada"

Fatma Salman, Vice Capu di l'Affari Ecunomicu di u Partitu AK, hà spiegatu chì anu cuntinuatu u prughjettu "Prospettivi Ecunomicu di e Città" per parechji mesi è anu finitu u so travagliu in più di 60 regioni. Dà infurmazioni à i participanti nantu à a riunione, Fatma Salman hà dettu chì a strategia in Bursa era custituita da trè tappe è chì si sò riuniti cù l'affari, l'urganisazioni non governamentali è l'accademici dopu l'urganisazione. Dichjarà chì anu fattu e stesse dumande à i citadini chì caminavanu in a strada dopu, Salman hà dettu: "Presentemu u prugettu di rapportu chì avemu creatu cù i risultati chì avemu ottenutu à i nostri ministri è deputati è uttene e so opinioni. Allora trasfiremu tutte e dati à u nostru presidente è u primu ministru. Dopu chì u travagliu hè finitu in tutte e cità, i dati seranu spartuti cù u publicu cum'è un rapportu da u nostru presidente. I dati ùn restanu micca solu in u rapportu. I risultati seranu cumunicati à i ministeri è istituzioni pertinenti è seguiti. Pensemu chì ogni parolla da esse scritta hè impurtante per Bursa. Sapemu chì i dati microeconomichi afectanu ancu i dati macroeconomichi. I risultati guidanu i studii futuri ", disse.

U presidente provinciale di u Partitu AK, Ayhan Salman, hà dichjaratu ancu chì anu parlatu di quale tipu di cità vulianu campà in u futuru cù a visione di "My City 2023" in Bursa, è chì anu cunsultatu cù l'urganisazione è l'urganisazioni non governamentali nantu à u aspettative ecunomiche future di a cità in l'ultima riunione. Nutendu chì a Turchia si sviluppa in ogni sensu, Salman hà dichjaratu chì Bursa hè una di e dinamiche più impurtanti in u prucessu è chì u travagliu aghjunghje valore à a cità è u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*