L'Intelligenza Artificiale serà Aduprata in Tecnulugie di Treni d'Alta Velocità

Oghje, a tecnulugia si sviluppa ghjornu per ghjornu. Comu tali, l'intelligenza artificiale chì vedemu in i filmi hè diventata reale è hè diventata un elementu indispensabile di a nostra vita. In fatti, a tecnulugia di intelligenza artificiale hè oghji aduprata in l'arnesi tecnologichi chì usemu in a nostra vita di ogni ghjornu. Inoltre, a Cumpagnia Ferroviaria di a China hà annunziatu chì hà cuminciatu à "pruvà l'usu di l'intelligenza artificiale in tecnulugii di treni d'alta velocità" in a sezione Liaoning di a linea ferroviaria Bejing-Shenyang.

L'intelligenza artificiale serà aduprata per u trenu d'alta veloce è i dettagli

Cina hà annunziatu ch'ella prova l'intelligenza artificiale nantu à i treni d'alta velocità. Dopu à e dichjarazioni, emergenu qualchi dettagli. Quandu guardemu à i ditagli chì emergenu, hè statu dettu chì i studii di prova, chì cuntinueghjanu finu à a fine di settembre, seranu un studiu cumpletu di u vagone, u cuntrollu di trazione, u cumandimu, i sistemi di cumunicazione è di sicurità di i treni d'alta velocità. , induve tecnulugii intelligenti sò usati, cumpresu u trenu "Fuxing Hao", chì pò accelerà finu à 350 chilometri per ora.

Inoltre, a Cina usa tecnulugia avanzata cum'è l'internet di e cose, l'informatica in nuvola, i big data è u Sistema di Posizionamentu Satellite Beidou quandu si sviluppa treni intelligenti à alta velocità. Inoltre, aumenterà in modu cumpletu u livellu di a custruzzione intelligente di a prossima generazione, l'equipaggiu intelligente è e tecnulugia di cummerciale intelligenti. Cusì, i treni d'alta velocità sò previsti per esse più sicuri, più efficaci, verdi, convenienti è còmode.

Infine, i testi sò sempre in corso. I risultati di e teste in corso daranu supportu tecnicu à e linee ferroviarie d'alta velocità Beijing-Zhangjiakou è Beijing-Xiongan per u so travagliu di custruzzione.

Surghjente: shiftdelete.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*