800 vitture trasportate da u trenu anu surprisatu à quelli chì anu vistu

A vittura trasportata in trenu hà surprisatu a ghjente chì l’hà vistu
A vittura trasportata in trenu hà surprisatu a ghjente chì l’hà vistu

Hè statu capitu chì centinaie di veiculi chì passanu per Karaman per ferru sò una parte di u trasportu auto per ferrovia, chì hà cuminciatu per a prima volta questu annu in Turchia.

Circa 800 veiculi trasportati in trenu da Karaman cuntinueghjanu a so strada trà i sguardi confusi di quelli chì li anu vistu. L'automobili chì anu dettu esse trasportatu da Izmit à Mersin U pioniere di u settore ferroviariu OMSAN, TCDD Taşımacılık A.Ş. Hè diventatu una realità quandu hà firmatu un altru primu in u settore logisticu dopu a cooperazione di affittu di vagone / locomotiva cù a cumpagnia.

Per a prima volta in u nostru paese, u trasportu domesticu di l'automobile hè stata cuminciata per ferrovia. U primu trenu carricu di vittura di OMSAN partì da Izmit/Köseköy à u principiu di u 2018 è hà cuntinuatu da tandu. OMSAN trasporta centinaie di vitture ogni volta chì viaghja à Mersin / Yenice.

Cù u prugettu, chì hè cunsideratu per creà una pausa in u trasportu ferroviariu, a carica di 26 trasportatori di l'auto serà trasportata per ferrovia invece di autostrade à u mumentu. In questu modu, l'automobile cummerciale serà trasportatu per a prima volta in Anatolia, mentre chì à u stessu tempu, cuntributi significativi seranu fatti à a creazione di una Turchia verde è pulita per impediscenu 115 tunnellate di emissioni di carbonu annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*