Linea Express trà Varsak è Sarısu

A Municipalità Metropolitana di Antalya, in u scopu di i so sforzi per aumentà a satisfaczione di i citadini in u trasportu publicu, offre a linea VS18 Express trà Vark è Sarısu.

A linea, chì furnisce l'accessu à l'area di recreazione di Sarısu, a spiaggia di e donne è a funivia in 40 minuti da Varsak, hà purtatu 3 mila passageri u primu ghjornu.

A Municipalità Metropolitana di Antalya cuntinueghja à pruduce soluzioni travagliendu cù i cummercianti di trasportu per aumentà a satisfaczione di i citadini in u trasportu publicu urbanu. Soluzioni arradicate sò state implementate per risponde rapidamente à i bisogni di a cità in u trasportu publicu è per furnisce un serviziu sicuru, còmode è ininterrottu à i citadini. Da u 1 d'aprile, u Dipartimentu di a Pianificazione di u Trasportu è u Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana di Antalya, chì includeva 116 novi veiculi in u sistema di trasportu publicu, cuntinueghja à rinnuvà e rotte è e linee di l'autobus.

Accessu faciule à Tünektepe è a spiaggia da Varsak

Rispondendu à e dumande di i citadini, a Municipalità Metropolitana lancia 12 linee novi in ​​aprile, passu à passu, in questu cuntestu. A Municipalità Metropolitana, chì hà iniziatu prima a linea GM30 Güzeloba-Mevlana-Masadağı, chì cunnetta Masadağı à u mare in 24 minuti, è a linea ML22 Express Sarısu-100. Yıl-Meydan, mette avà a linea VS18 Express Varsak Transfer-Sarısu. serviziu.

U primu ghjornu hà purtatu 3 persone

linea Express VS18; Varsak Transfer hè in serviziu trà Yeşilırmak Street - Kızılırmak Street - 100. Yıl Boulevard - Atatürk Boulevard è Sarısu. Un citatinu chì piglia l'autobus da Varsak pò ghjunghje à l'area di ricreazione di Sarısu, a funivia di Tünektepe o à a spiaggia di e donne in 40 minuti. I citadini anu dimustratu un grande interessu nantu à a linea chì hà fattu u so viaghju inaugurale dumenica 15 d'aprile. A linea VS18 Express hà furnitu trasportu à 3 mila persone u primu ghjornu, cumpiendu una dumanda impurtante.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*