Zapatero: "Se tu avissi a sceglie una capitale in u mondu, saria sicuramente Istanbul"

Parlendu à u "World Smart Cities Congress 2018" tenutu à u Yenikapı Eurasia Arts and Performance Center ospitatu da a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, l'ex Primu Ministru spagnolu Zapatero hà dettu: "S'ellu ci era una capitale in u mondu, seria sicuramente. Istanbul. Hè una cità cù una storia assai prufonda, una porta trà cuntinenti, un ponte trà e culture.

U Cungressu Mondiale di Cità Istanbul 2018, tenutu in Yenikapı Eurasia Show and Art Center, hè statu apertu da u Sindaco Metropolitanu di Istanbul Mevlüt Uysal, u Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia Faruk Özlü, l'ex Primu Ministru spagnolu José Luis Rodríguez Zapatero, u guvernatore di Istanbul Vasip Şahin, i burocrati IMM. è rapprisentanti di parechje cumpagnie di punta in tecnulugia, sia naziunali sia stranieri, anu assistitu.

Parlendu à u "World Smart Cities Congress 2018", Zapatero hà dettu: "Istanbul pò avè una dirigenza in cità intelligenti". Espristendu chì u futuru di l'umanità hè direttamente ligatu à u futuru di e cità, Zapatero cuntinueghja u so discorsu cusì : "Perchè u 70 per centu di a pupulazione di u mondu campa in cità. Per quessa, ùn hè micca pussibule di impedisce sta tendenza. In l'ultimu seculu, avemu avutu un cambiamentu radicali. Nuvelle tecnulugii, applicazioni, piattaforme è cità novi ùn sò micca creati, ma e cità sò ricreate. In altri palori, s'ellu pensemu più originali è autentichi, e cità si trasformanu in lochi più vivibili per i citadini. Per ellu, a cità per l'avvene, per u populu, per i pedoni. E cità induve u trasportu publicu hè sinonimu di sustenibilità. E cità sò furmati induve tutti i servizii suciali sò allargati è avvenimenti culturali sò tenuti induve i risichi sò ridotti. Di sicuru, hè assai impurtante in a cultura quì. A cultura hè u core di una cità intelligente. Quì in Istanbul, ci hè una missione è una missione in a direzzione di cità intelligenti. Istanbul pò diventà un capu in questu sensu. Pò piglià una pusizione di punta in a reta di cità in u mondu.

-L'Europa hà bisognu di Turchia-
Parlendu à u "World Smart Cities Congress 2018", Zapatero hà dichjaratu ch'ellu hà stabilitu una relazione d'amicizia speciale cù Turchia durante u so mandatu di Primu Ministru in Spagna è hà dettu: "Spagna è Turchia anu qualchi punti cumuni. Sò dui paesi cù una grande storia. Sò ancu paesi cun cunnessione è grandi civilisazioni. Hè per quessa Turchia è Spagna sò dui stati aperti à relazioni. Ci hè un grande putenziale in questu sensu. Ci hè una cooperazione di civilisazioni in pace. In particulare inseme cù u presidente Recep Tayyip Erdoğan, avemu pruduciutu una cooperazione culturale è civilisazione cumuni. Quì avemu principiatu una lotta contru u radicalismu, l'odiu è a viulenza è l'ignuranza ", disse.

"L'Unione Europea deve capisce chjaramente chì hà bisognu di Turchia", disse Zapatero, è cuntinuava: "Altrò, l'Europa serà incompleta è limitata. In fatti, mi piacerebbe mette in risaltu u globalismu intelligente in u scopu di sti cità intelligenti. A mente globale in u mondu hè u metudu chì ci purterà à qualchi suluzione pacìficu in u futuru. Allora appellu à tutti i guverni è e grandi corporazioni. In u mondu, ci sò cuncetti cum'è big data, intelligenza virtuale, telecomunicazioni, piattaforme, appricazzioni chì ci forzanu à fà qualchi cose. Ci hè statu sviluppi impurtanti per e civilizazioni chì ùn anu mai vistu prima. Sò emergenu novi pussibulità per a salute, l'energia, l'educazione è una vita megliu. Tuttu chistu succede grazia à a tecnulugia mobile. Stu smartphone chì vede in a mo manu hè diventatu quasi cum'è a nostra famiglia. Ùn pudemu più campà senza telefuninu. Hà impactatu a nostra vita è hà cambiatu u mondu ".

-Avemu sperimentatu un cambiamentu radicali in l'ultimu seculu-
Sottulineendu chì i guverni duveranu sustene l'intelligenza virtuale è a tecnulugia, Zapatero hà nutatu chì questi sviluppi tecnologichi devenu esse sviluppati per cuntribuisce à a pace mundiale.

Nutendu chì l'applicazioni devenu esse i metudi chì devenu esse aduprati per sviluppà a tolleranza è riduce a viulenza, Zapatero hà sottolineatu chì tutti, soprattuttu quelli chì anu patitu in a guerra civile in Siria, duveranu sforzà per riduce l'odiu cù novi metudi tecnologichi.

Enfatizendu chì Istanbul hè una di e cità chì cercanu di implementà tecnulugii intelligenti, Zapatero hà dichjaratu chì sta cità storica serve cum'è un ponte assai arradicatu è principale chì unisce l'est è l'ovest.

Dopu à i discorsi, u Primu Ministru spagnolu Zapatero hà tagliatu a cinta di apertura di u "World Smart Cities Congress 2018" cù l'invitati. Zapatero, chì hà ancu participatu à a prumuzione di u veiculu autonomu elettricu sviluppatu da IETT, hà rispostu à e dumande di i membri di a stampa.

"Chì ne pensate di Istanbul?" Zapatero hà datu a seguente risposta à una quistione cum'è: "S'ellu ci deve esse una capitale in u mondu, seria sicuramente Istanbul. Una cità cù una storia prufonda, Istanbul hè una porta d'entrata trà i cuntinenti è un ponte trà e culture. S'ellu ùn ci era Istanbul in Turchia, u mondu ùn saria micca cum'è avà. L'Europa hà bisognu di Turchia. Un'Auropa senza Turchia seria assai, assai più debule. Prima di tuttu, Istanbul deve esse u capu di cità intelligenti, deve esse un capu in a rivoluzione tecnologica. Vulemu chì Istanbul sia a capitale di a pace prima è dopu a tolleranza, cù l'intelligenza artificiale. È avemu bisognu di fà questu inseme. Turchia è Spagna inseme ".

Visità a fiera cù u so invitatu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Mevlüt Uysal, hà rispostu à e parolle di u so invitatu, "Istanbul hà digià fattu questu in u passatu. Era diventata a capitale di a pace è a tolleranza. Spergu chì serà cusì cusì in u futuru ancu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*