U travagliu di GAZİRAY cuntinueghja senza respira

In u scopu di u Prughjettu di Ricostruzione di Infrastrutture è Superstrutture di Custruzzione trà e Stazioni Başpınar-Gaziantep-Mustafa Yavuz (GAZİRAY), realizatu da a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, cù una lunghezza di 5 chilometri è 25 stazioni, di cui 17 chilometri sò strade di metro, i travaglii cuminciati à u Grand Junction 45 ghjorni fà sò stati finiti.

Sviluppendu una strategia di trasportu veloce è faciule in a cità, a Municipalità Metropolitana hà intensificatu a marcia in u Prughjettu GAZİRAY, chì cunnetta u situ industriale di Gaziantep è a Zona Industriale Organizzata, chì hà preparatu per facilità u trasportu urbanu. A Municipalità Metropolitana, chì pensa à tesse tutta a cità di Gazi cù rete di ferru, travaglia senza fiatu è senza fiatu nantu à a strada GAZİRAY.

In u quadru di u prughjettu GAZİRAY, a Municipalità Metropolitana, chì hà cambiatu l'aspettu di a cità cù l'infrastruttura è i travaglii di superstruttura realizati nantu à a strada D-400 è Grand Junction, hà finitu i travaglii di espansione di u Ponte di Ferrovie Statali in a strada Kıbrıs trà Ali Fuat. Cebesoy Boulevard è Grand Junction. Mantenendu a so prumessa à a ghjente di Gaziantep chì compie l'opere in 45 ghjorni, a Municipalità Metropolitana hà riformulatu a regione.

In u prughjettu di 200 milioni di TL GAZİRAY, chì hà da scopu di creà una capacità di trafficu sufficiente per treni d'alta velocità, treni convenzionali è operazioni suburbane, una nova ferrovia signalata è elettrificata serà custruita trà Başpınar-Gaziantep-Oduncular. Cù u prugettu, un totale di 2 chilometri di nova ferrovia serà custruitu nantu à una strada di 2 chilometri, cumprese 25 linee suburbane è 112 linee di treni d'alta velocità, è l'area di a stazione di Gaziantep serà integrata cù u trasportu urbanu è trasfurmatu in un trasferimentu. centru. GAZİRAY, chì riducerà u tempu di viaghju trà Başpınar è Oduncular à 30 minuti, servirà 5 mila passageri ogni ghjornu cù treni chì saranu operati ogni 360 minuti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*