Big Bang si move à u terzu aeroportu

U muvimentu in u 29u Aeroportu, chì hè previstu per esse messu in serviziu u 3 d'ottobre, serà cumpletu in 45 ore cù u sistema chjamatu "Big Bang". U prucessu di muvimentu accuminciarà in realtà à 30 u marti 2018 d'ottobre 03.00, è tutti i voli seranu fermati per 12 ore.

U 3rd Airport, chì hè unu di i più grandi aeroporti in u mondu una volta chì hè cumplettamente operativu, hè vicinu à a fine. L'apertura ufficiale di l'aeroportu, chì hè stata largamente cumpletata, hè prevista per esse u 29 d'ottobre. In questu cuntestu, qualchì infurmazione nantu à a mossa hà cuminciatu à esse chjaru.

Grandi preparazioni sò fatti

U prucessu di muvimentu da l'Atatürk Airport à l'Istanbul New Airport accuminciarà in realtà à 30 u marti 2018 ottobre 03.00. L'autorità, chì preparanu una grande urganizazione per u muvimentu, chjamanu a mossa, chì hè prevista per esse cumpletata à 31 u 23.59 d'ottobre, u muvimentu di Big Bang. Durante u muvimentu, i voli seranu ridotti mutualmente in a prima tappa. Duranti u ghjornu, i voli seranu fermati cumplettamente à l'Atatürk Airport è u 3rd Airport per un periodu di 12 ore.

L'aviò di carica sbarcarà

L'aviò di carica sbarcarà inizialmente à l'Atatürk Airport invece di u novu aeroportu, chì hà una capacità annuale di carica di 5 milioni di tunnellate. Dopu, l'aviò di carica seranu ancu diretti à u novu aeroportu. Per quessa, e cumpagnie di carichi seranu autorizate à impiegà persunale in i dui aeroporti.

I codici sò ancu cambiati

Mentre u codice di volu di u novu aeroportu hè determinatu cum'è "LTFM", u so codice triple serà "IST". Cù u muvimentu, u codice di l'Atatürk Airport serà cambiatu da "AHL" à "ISL". Una zona di parcheghju di 23 mila metri quadrati serà riservata à i veiculi chì venenu è aspittàvanu a carica in u novu aeroportu. Inoltre, una zona di parcheghju di 13 mila 475 metri quadrati è 17 mila metri quadrati in un totale di 30 mila metri quadrati serà dispunibule in i terminali di carica.

6 mila camere monitoranu 7/24

U 3rd Airport serà monitoratu 6 ore à ghjornu, 7 ghjorni à settimana, cù 24 mila camere. Un sistema di ricunniscenza faciale serà ancu utilizatu. In più di a sicurità interna è esterna di l'aeroportu, si trova à 2.5 km. Se ci hè un muvimentu finu à una distanza, i sistemi di càmera seranu attivati ​​è l'intervenzione serà fatta. In più di i sistemi di sicurità, 3 persunale di sicurità seranu recrutati à l'aeroportu è a so furmazione serà cumpleta da a data di apertura.

Luce di u sole ininterrotta

A funzione più nova di l'aeroportu hè u sistema di illuminazione. Grâce aux lunettes spéciales utilisées pour la première fois, la lumière du soleil entrera sans interruption en été et empêchera l'entrée de chaleur. L'aria fridda serà ancu bluccata in l'invernu. In questu modu, u risparmiu di l'electricità annuale serà abbastanza per risponde à i bisogni elettrici di 19 mila case. À u listessu tempu, u risparmiu d'acqua ottenutu da u drenaje è l'acqua di piova serà equivalente à 5 mila 500 case. U valore monetariu di stu risparmiu hè di 33 milioni di lire annu.

Traccia di turnstile

À u novu aeroportu, un sistema di turnstile d'alta sicurezza serà applicatu à u persunale è l'uffizii di l'agenzia. Quelli in l'edifiziu, fora di l'impiegati, seranu monitorati per mezu di registri tenuti sottu u nome di i visitatori.

90 MILIONI

A prima fase di u novu aeroportu, chì serà dotatu di l'ultime tecnulugia, avarà una capacità di 90 milioni di passageri. Quandu tuttu hè finitu, stu numeru cresce à 150 milioni.

Cunnessione di trenu à alta velocità

In quantu à u trasportu, l'autostrada D-20 hè di 3 km, 3 andendu è 17 di ritornu. A strada per hè stata finita. D'agostu, a parte sin'à Çatalca serà finita, di novu custituita da 3 partenze è 3 ritorni. A strada di cunnessione di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu è u Ponte Yavuz Sultan Selim hè stata cunnessa à l'Autostrada D-20. Per d 'altra banda, u travagliu cuntinueghja à cunnette l'Autostrada di Marmara di u Nordu, chì cuntinueghja finu à Kınalıyaka è Akyazı, à u corridore principale. Gayrettepe-3 per a strada di cunnessione urbana. U travagliu nantu à u metro di l'aeroportu cuntinueghja. In più di l'autostrada è di u metro, u travagliu nantu à un trenu d'alta velocità chì passerà sopra u Ponte YSS hà da cumincià.

1.500 camioni seranu utilizati

Unu di i più grandi convogli serà creatu per u più grande trasportu di u mondu. 1.500 camioni seranu utilizati per u trasportu di l'Atatürk Airport. Solu Turkish Airlines u trasportarà cù 600 camioni. I 900 camioni restanti purtaranu altre compagnie aeree. Duranti stu periodu, certi aerei parteranu da l'Atatürk Airport senza passageri è sbarcaranu à u 3rd Airport. In a prima tappa di u muvimentu, e cumpagnie di manutenzioni in terra si moveranu. Dopu chì e rùbbriche tecniche sò spustate, altri muvimenti seranu fatti. U trafficu pò esse interrottu se necessariu durante u muvimentu.

I robots si scontranu

Hè previstu di utilizà robots per guidà i passageri è in certi punti di sicurezza critichi in u novu aeroportu. U seguimentu di l'uggetti stranieri serà ancu fattu cù intelligenza artificiale. Grazie à l'avvertimenti audio per esse piazzati nantu à i bordi di a pista, i soni seranu datu in decibels diffirenti secondu u tipu d'uccello chì entra in a pista.

6 piste, 165 ponti di passageri

L'aeroportu, chì serà apertu, hà inizialmente 3 piste indipendenti. Quandu tuttu hè finitu, u numeru di piste serà 6. U novu aeroportu averà 165 ponti di passageri, 3 blocchi tecnichi è torre di cuntrollu di l'aria. Ci saranu 16 taxiways è un totale di 500 milioni di metri quadrati di piazza cù una capacità di 6.5 aerei.

Surghjente: www.gazetevatan.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*