U Novu Terminal di Foça apre u weekend

A municipalità metropolitana di Izmir apre u terminal di u distrittu in Gerenköy, chì risponde à una esigenza impurtante di Foça, cù una sala multifunzione custruita in una architettura adattata per a struttura di a regione, cù una ceremonia u sabbatu 7 d'aprile.

A municipalità metropolitana di İzmir aprirà dui prughjetti impurtanti in Foça à u weekend. Dopu avè finitu a custruzzione di u terminal di u distrittu, chì si distingue cum'è un impurtante bisognu di trasportu in Foça, unu di i centri ben cunnisciuti di u turismu di u paese, è a sala multifunzione custruita in cunfurmità cù a trama di u quartieru di Gerenköy, a Municipalità Metropolitana apre e duie opere cù una ceremonia u sabbatu 6 d'aprile.

I dui prughjetti, chì custanu 8 millioni di lire in totale, sia rispondenu à u bisognu di Foça per attività di cultura-arti-sporti è riduce u trafficu di u centru di u distrittu.

Sia esteticu è funziunale
A sala multifunzione in Gerenköy, chì risponde à un bisognu impurtante di a ghjente lucale, aghjunghjera un culore diversu à a vita suciale di stu stabilimentu, chì a storia data di l'anni 1860. A sala hè stata stabilita nantu à una superficie di 1500 metri quatratu. Ci hè un foyer urganizatu separatamente à l'entrata superiore è inferiore, una zona polivalente chì pò ancu esse usata cum'è campu di sport è palcuscenicu, una tribuna telescopica per 270 persone, una unità amministrativa, una sala di carrughji, sale di riunioni è locker. stanze. Stu novu locu, induve l'attività cum'è a cultura, l'arti è u sport ponu esse inseme, hè stata cumpletata cù una piazza stilata chì si distingue per a so ricchezza estetica è u so design originale è ancu per a so funziunalità.

Terminal digne di Foça
U terminal di u distrittu, chì hè statu custruitu ghjustu sottu à i mulini di ventu storichi à l'entrata di Foça da a direzzione di İzmir, fascina i so visitatori cù a so squisita vista di u mare. U terminal, chì permetterà à l'autobus ESHOT è à i minibus privati ​​​​di abbandunà è carricà i passageri in una zona più grande è più organizata, hè statu cuncepitu è ​​custruitu per risponde à tutti i bisogni di i passageri. 13 posti di travagliu in u terminal, chì hè statu preparatu per u serviziu cù un investimentu di circa 500 milioni di lire nantu à una superficie di 5.5 metri quadrati, portà una attività separata à l'area servendu in diversi settori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*