U presidente Yılmaz dice addiu à u staffu di Samulaş

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Samsun è Samulaş A.Ş. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Yusuf Ziya Yılmaz hà dettu addiu à u persunale di Samulaş.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà annunziatu in a cunferenza di stampa ch'ellu dimissioni da u so funziunamentu di sindaco è diventatu un candidatu à u parlamentu. Dopu, Yılmaz hà riunitu cù u persunale di Samulaş, è mentre riceve u pirdunu da i nostri impiegati di Samulaş, hà fattu dichjarazioni nantu à i servizii chì hà furnitu dapoi 19 anni è i travaglii chì hà realizatu cù u Team Samulaş chì restanu in a so mente.

METTU U POPLU DI STA CITTA IN CORU

Dichjarà chì ancu s'ellu a pupulazione urbana di Samsun era sottu à 1 milione, anu purtatu u sistema ferroviariu in a cità cù l'istruzzioni di u Primu Ministru di l'epica, u presidente Recep Tayyip Erdoğan, cù l'iniziativi pigliati, Yılmaz hà dettu: "U trasportu di tram hè indispensabile per i muderni. cità. Avemu travagliatu nantu à a linea di trasportu di tram tra l'ouest è l'est di Samsun, chì avemu principiatu 8 anni fà è chì si trova in uni pochi di pruvince in Turchia, è hà aumentatu a nostra flotta à 70 veiculi cù 110 autobus, è hà creatu una soluzione muderna è fluente. à parechji punti di Samsun, culligamentu di e linee Ring è Express. Avemu messu in serviziu. Avemu ancu implementatu assai servizii altri chì u sistema ferroviariu. Ùn aghju micca avutu ghjornu o notte per 19 anni. Dormu cù sta cità, mi svegliu cù sta cità, aghju messu a ghjente di sta cità in u mo core. Mi preoccu per i guai di a ghjente di a mo cità, mi rallegra cù a so gioia, è mi dulore cù u so dulore. Da avà, spenderaghju tutta a mo energia per u sviluppu è u sviluppu di Turchia. "In nome di a nostra municipalità metropolitana, vogliu ringrazià u nostru membru di u Cunsigliu Kadir Gürkan è tutti i mo cumpagni di squadra, chì trasmettenu meticulosamente i nostri servizii di trasportu à a nostra ghjente". U sindaco Yılmaz si n'andò à u centru di cuntrollu è hà ghjuntu à tutti l'impiegati di Samulaş per via di a radiu è hà dumandatu u pirdunu. Ci sò stati mumenti emotivi durante l'addiu mutuale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*