Trasportu di destinazione prioritaria di Bursa Metropolitana

Bereket Table, chì hè diventata una tradizione è urganizata da a Municipalità Metropolitana di Bursa, hè stata stabilita in u Distrettu di Mehmet Akif sta settimana. U sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, chì hà scontru cù i citadini in a Moschea di Medina, hà dichjaratu chì u so scopu principale hè di risolve i prublemi sperimentati in u trasportu.

E riunioni di a Tavola di Benedizzione, chì u sindaco Aktaş hà iniziatu durante u periodu di a municipalità di İnegöl è cuntinuò in a municipalità metropolitana, anu fattu sta volta in u distrittu di Mehmet Akif. À a riunione di colazione assistita da u presidente di u distrittu di AK Party Osmangazi Ufuk Çömez, u cunsigliu municipale di Osmangazi Ömer Eşer, Mehmet Akif Neighbourhood Headman Musa Ünal è i burocrati metropolitani; L'ospiti sò stati serviti bagels, furmagliu, alivi è tè.

In u so discorsu, u sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, hà ricurdatu chì assai boni travaglii sò stati fatti in Bursa finu à avà è hà dettu: "Che Diu benedica quelli chì anu cuntribuitu". Dichjarà chì facenu sforzi per elevà a barra di serviziu in a Municipalità Metropolitana in u novu periodu è chì questu hè a so preoccupazione è u calculu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Inseme cù a nostra squadra, identificemu i prublemi è determinamu a nostra carta stradale. Attachemu impurtanza à esse orientati à i risultati è à fà u travagliu. Avemu cura di u trasportu. Hè per quessa chì avemu dichjaratu 2018 l'"annu di u trasportu". A ghjente hà bisognu à ghjunghje da un locu à l'altru facilmente è u trasportu publicu deve esse allargatu. Avemu travagliatu annantu à questu tema è l'avemu migliuratu ghjornu per ghjornu. "Durante u nostru mandatu, faremu u nostru megliu per eliminà i prublemi", disse.

Mehmet Akif, Capu di Quartiere, Musa Ünal, hà enfatizatu chì un staffu dinamicu "giovane, dinamicu, orientatu à a suluzione" hè statu creatu in a Municipalità Metropolitana è hà dichjaratu ch'ellu crede chì Bursa sbararà di i so prublemi in pocu tempu cù i so "gestori chì sanu. u so travagliu è mette a ghjente cum'è a ghjente ". Ünal hà trasmessu i prublemi è i bisogni in u so quartieru à u sindaco Aktaş.

Dopu u colazione, u sindaco Aktaş hà ricevutu l'opinioni è e dumande di i citadini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*