A prima strada elettrica di u mondu hè stata aperta in Svezia

Per eliminà u prublema di carica è di guida di e vitture elettriche, a cumpagnia svedese eRoadArlanda hà riprogettatu una strada di 2 chilometri per carricà i veiculi. Svezia, chì pensa à eliminà l'usu di carburanti fossili in 2030 grazia à a tecnulugia chì costa un cinquantesimu di u costu di i tramvii, espansione l'applicazione.

A prima strada elettrica di u mondu, chì pò carricà e batterie di e vitture elettriche è di i veiculi pisanti mentre guidanu, hè stata aperta in Svezia.

L'istituzioni pertinenti di u guvernu anu digià preparatu piani di espansione per u sistema, chì hè stata stallata mettendu 2 chilometri di rails elettrici nantu à a strada publica vicinu à a capitale Stoccolma.

In u scopu di i piani di a Svezia per caccià u paese di i carburanti fossili da u 2030, hè necessaria una riduzione di u 70 per centu di l'usu di carburanti fossili in u settore di u trasportu.

U guvernu svedese hà accettatu recentemente una pruposta chì permetterà a vitture diesel di esse pruibita da i guverni lucali. Cù u regulamentu chì affetterà 1.3 milioni di vitture diesel in Svezia, ancu l'usu di vitture elettriche pò esse ubligatoriu.

A strada elettrica ricaricabile cunnetta l'aeroportu di Arlanda in Stoccolma cù una zona logistica vicina. Cusì, hè previstu chì u prublema di carica di i veiculi elettrici sarà risolta è a produzzione di batterie diventerà ecunomica. Inoltre, l'emissioni di carbonu diminuiranu da 90 per centu.

U trasferimentu di energia da a strada hè furnitu per mezu di un sistema di ferrovia duale incrustatu in a strada è un arbre mobile muntatu sottu u veiculu. Quandu u veiculu supera, l'arbulu si disconnette automaticamente è poi si integra automaticamente in a strada.

A strada elettrica hè divisa in sezioni di 50 metri chì sò caricate cù energia solu quandu u veiculu hè nantu à questu. Quandu u veiculu si ferma, a sezione attuale hè disconnected. U sistema pò ancu calculà u cunsumu d'energia di u veiculu è u costu di l'electricità hè accumulatu per veiculu è utilizatore.

A cuntrariu di i punti di carica nantu à a strada, a tecnulugia di carica dinamica riducerà ancu i costi di produzzione perchè permetterà à i veiculi di avè batterie più chjuche.

U primu à pruvà a strada era un camion chì appartene à una cumpagnia di logistica chjamata PostNord è chì avia prima utilizatu carburante diesel. Hans Säll, chief executive di eRoadArlanda, chì hà sviluppatu u prugettu, dice chì i veiculi è e strade attuali ponu facilmente adattà à sta tecnulugia.

U costu di a tecnulugia stradale elettrica chì pò carricà hè di 1 milione d'euros per chilometru. Stu prezzu hè un 50u di u costu di a linea di tram di a cità.

Dichjarà chì ci sò una mità di milione di chilometri di strade in Svezia è 20 mila chilometri di elli sò autostrade, Säll sustene chì elettrificà solu sta distanza hè abbastanza.

U fattu chì ùn ci hè micca più di 45 chilometri trà duie autostrade in u paese è chì e vitture elettriche ponu digià viaghjà sta distanza senza carica hè abbastanza per fà u trasportu senza prublemi. Per alcuni, ancu stabilisce un sistema di 5 mila chilometri serà abbastanza per ottene i so scopi.

Dichjarà chì ùn ci hè micca energia nantu à a strada, i funzionari di eRoadArlanda dichjaranu chì a doppia ferrovia ùn hè micca sfarente di i sockets in u muru. U currente elettricu vene da a superficia inferjuri di 5-6 centimetri. In i testi, hè statu determinatu chì ancu s'è l'acqua salata hè stata versata nantu à a strada, l'energia era solu 1 volt, è hè statu annunziatu chì questu ùn impedisce micca di caminari scalzi.

Hè statu infurmatu chì i negoziati sò cuminciati per a strada per esse stabilita in Berlinu, Germania, chì hè stata aperta in una ceremonia induve un ministru svedese era ancu presente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*