Sacrificatu per l'accidentu di u metro in Ankara

Öz Transport Labour Union President Mustafa Toruntay; "Sfurtunatamente, avemu avutu un accidentu in u nostru Metro di Ankara u sabbatu. Hè piacevule chì ùn ci era micca perdita di vita u ghjornu di l'accidentu. "Avemu sacrificatu un sacrificiu oghje inseme cù u nostru Direttore Generale BUGSAŞ, i dirigenti di l'imprese di metro è i membri di u sindicatu, cù a speranza chì tali incidenti ùn succederanu mai più", disse.

In u risultatu d'un accidentu in a zona di u switch Ulus u sabbatu matina, dui treni di metro chì travagliavanu per a manutenzione di a linea anu avutu un accidentu, è i servizii in a direzzione Kızılay-Batıkent sò stati sospesi. Dopu chì i servizii di u metro sò stati rimessi in serviziu dopu à una pausa di 41 ore, a nostra Union hà fattu leghje u Quran è un sacrifiziu fattu per impediscenu tali incidenti.

Fendu una dichjarazione prima di u sacrifiziu accumpagnata da preghiere à u Centru di Mantenimentu è Operazione di Metro d'Ankara, Mustafa Toruntay, presidente di l'unione di u travagliu Öz Taşımacılık; "Avemu avutu un accidentu sfurtunatu in u nostru Metro di Ankara u sabbatu. Tuttavia, per furtuna, ùn avemu micca sperienze alcuna perdita di vita. Oghje, riunitemu quì è sacrificemu per assicurà chì un avvenimentu cusì disgraziatu ùn succede micca più è chì i nostri membri ponu serve Ankara senza accidenti o prublemi. "Che Diu l'accetta è prutegge ogni impiigatu da accidenti", disse.

Parlendu dopu à u presidente Toruntay, BUGSAŞ A.Ş. U General Manager Mehmet Alyüz hà dettu; "Oghje, sacrificeremu inseme per impedisce chì u tristu incidente chì hè accadutu in u nostru metro ùn si ripeta. "Che u mo Signore l'accetta", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*