L'applicazione Pay As You Go hà iniziata in Seferihisar

A Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu a pratica "Pay as you go" in Seferihisar, chì hè stata scelta cum'è regione pilota, da u 2 d'aprile. Grazie à a nova applicazione, i viaghjatori di corta distanza viaghjanu "à pocu pressu" per ricuperà u costu di a distanza chì ùn anu micca viaghjatu. Utilizendu a linea Seferihisar-Üçkuyular Pier, induve l'implementazione hà iniziatu, i residenti di İzmir si sò rapidamente abituati à u novu sistema.

U scopu di rende u trasportu publicu più attraente per i persone di Izmir chì viaghjanu à brevi distanze, a Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà lanciatu a "applicazione pilotu" chì permetterà à i passageri di a linea 985 di a linea Seferihisar-Üçkuyular Pier di pagà quant'è vanu. . In i viaghji induve a tarifa di u distrittu hè valida è una tarifa di 5 lire hè addebitata per i passageri pieni, i passageri viaghjanu avà "à pocu prezzu" ottenendu a tarifa di a distanza chì ùn anu micca viaghjatu.

Metà vantaghju
Ancu l'implementazione hè sempre in i so primi tempi, i passageri di a linea di pilotu selezziunata facilmente adattatu à u novu sistema. I residenti di Izmir, chì anu avà avutu l'uppurtunità di utilizà a linea d'autobus per viaghji di corta distanza, per i quali anu pagatu 5 TL per ogni imbarcu finu à oghje, anu manifestatu chì sò assai soddisfatti di u novu sistema.

In u sistema induve l'applicazione "pay as you go" hè valida, i passageri mostranu e so carte à u validatore à a porta di daretu quandu scendenu da l'autobus, cum'è l'imbarcu. I passageri chì utilizanu bigliettu pienu, i primi 15 km. 2,50 TL per ogni km successivo. Pudete viaghjà paghendu 10 centesimi per persona. Grazie à stu sistema, i passageri chì viaghjanu à brevi distanze anu l'uppurtunità di viaghjà a distanza ch'elli anu viaghjatu prima paghendu 5 lire, paghendu 2,5 lire cù u novu sistema.

Puderà sparghje ancu in altri paesi.
I funzionari di a Direzzione Generale ESHOT, chì facenu osservazioni custanti nantu à a linea induve u sistema hè appiicatu, hà dichjaratu ch'elli anu scontru riazzioni pusitivi da i passageri è chì u sistema avissi da esse megliu cù u tempu passava. L'autorità anu dichjaratu chì se l'applicazione "pay as you go" implementata in Seferihisar, chì hè stata scelta cum'è a regione pilota, hè successu, pò esse implementata ancu in altri distretti circundanti.

Linia Seferihisar-Sığacık messa in serviziu
A Direzzione Generale ESHOT hà ancu cumandatu una nova linea di autobus cù u novu sistema. A linea Seferihisar-Sığacık numerata 640 hè stata messa in serviziu è hà cuminciatu à furnisce un serviziu di trasportu à a regione Sığacık tuttu u ghjornu. Grazie à a nova linea di autobus, chì deve attirà una grande attenzione soprattuttu in i mesi d'estate, Sığacık hè destinatu à rinvivisce ancu di più. Un bigliettu cumpletu per questa nova linea hè 2 TL, un studiente hè 1.15 TL, è un maestru hè 1.54 TL.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*