Missaghju da u Ministru Arslan u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli

U 23 d'aprile di u 1920 hè l'epitome di a risurrezzione di a nazione turca, scuzzulate è risurrezzione, in un mumentu cruciale quandu tutti i quattru lati di a patria sò stati occupati è a nazione era in via di estinzione. Oghje, a Gran Assemblea Naziunale Turca, furmatu da i rapprisentanti di a vulintà naziunale, hè stata aperta; Hè statu à tempu u principiu di a strada chì porta à a vittoria in a nostra guerra di l'indipendenza è l'annunziu di a Republica di Turchia.

Mustafa Kemal Atatürk hà datu a data di u 1929 d'aprile, quandu a nostra suvranità naziunale hè stata dichjarata, cum'è una festa à i zitelli in u 23, è cum'è hè cunnisciutu, sta festa hè a prima festa di i zitelli in u mondu.

U patrimoniu più preziosu di a nostra nazione sò i nostri figlioli, rapprisentanti di a pace, l'amore, a speranza è a fratellanza, è l'assicuranza di u nostru futuru luminoso. In questu ghjornu felice quandu a nazione hà pigliatu a so suvranità in e so mani, simu fieri è pacìfichi di vede tutti i nostri zitelli è ghjovani cù a vuluntà di prutege a Republica di Turchia, chì hè un statu di dirittu secular, demucraticu è suciale. A Republica di Turchia, chì hè un sanu indivisible cù u so paese è a nazione, piglià u postu distintu chì merita trà i stati mundiali cù i so sforzi cuscenti.

In questa occasione, celebreghju u 23th Anniversary di u 98 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli è augutu benessiri à tutti i nostri figlioli è citadini.

Ahmet Arslan
Ministru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*