U presidente Yılmaz: "Avemu da aumentà l'esportazioni in Samsun"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà dettu: "Per a crescita di l'ecunumia di Samsun, i tassi di esportazione anu da aumentà. "Avemu travagliatu duru per questu", disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà accoltu u presidente di l'Associazione di l'Industriali è di l'Imprese di Samsun, İsmail Okutgen, è i membri di u cunsigliu di amministrazione in u so uffiziu.

Enfatizendu chì l'ecunumia di Samsun ghjunghjerà livelli più alti cù l'aumentu di i tassi d'esportazione, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà dettu: "Siete preziosi imprenditori chì pigliate a rispunsabilità di a crescita di u sviluppu ecunomicu in Samsun. U nostru Samsun hà fattu un grande avanzu in l'ecunumia è ancu in ogni campu, soprattuttu in l'ultimi anni. Samsun Logistics Center, chì avemu implementatu cum'è Samsun Metropolitan Municipality, hà fattu una grande cuntribuzione à a nostra cità in questu sensu. A nostra cità hà avà ottinutu l'accelerazione desiderata in a produzzione. Avà avemu bisognu di aumentà l'esportazioni. Avete ancu una grande rispunsabilità in cresce l'esportazioni. Avete da scopu di aumentà l'esportazioni di Samsun, trasmettendu u travagliu chì fate è i prudutti chì pruduce à i mercati stranieri. Questu hè ciò chì vulemu da tutti i nostri imprenditori chì pruducianu in Samsun è strive per u sviluppu di l'ecunumia di Samsun. A crescita ecunomica di e cità si faci cù l'aumentu di i tassi di esportazione. In questu cuntestu, noi, cum'è Samsun Metropolitan Municipality, facemu u nostru megliu. "U vostru travagliu in questa direzzione farà una grande cuntribuzione à a nostra cità à ghjunghje à i so scopi", disse.

Felicitando u presidente di SAMSİAD İsmail Okutgen è i membri di u cunsigliu di direzzione, u presidente Yılmaz hà manifestatu a so satisfaczione per a visita è li ringraziò.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*