Bursa hè un Candidatu à diventà a Capitale Verde di l'Europa

Bursa, chì hè diventata a "Capitale di a Storia" cù l'iniziativi di a Municipalità Metropolitana di Bursa, hè issa candidata per u titulu di "Capitale Verde Europea 2020". 2020 cità da 12 paesi eranu trà i candidati 13 per a "Concurrenza di a Capitale Verde Europea", è a Turchia hà pigliatu u so postu nantu à a lista di i candidati cù Bursa.

L'eccitazione hè à u so piccu per l'annu 2010 di a "Concurrenza di a Capitale Verda Europea", chì hè stata urganizata da a Cummissione Europea ogni annu dapoi u 10 per prumove una vita di cità amica di l'ambiente è 2020 cità di i paesi europei anu vintu finu à avà ...

U tìtulu di "Capitale Verde" ùn hè micca solu un esempiu per l'altre cità europee, ma ancu rinforza a reputazione di e cità cum'è centri turistici, cummerciale è di vita; 2020 cità da Turchia, Inghilterra, Ungheria, Belgio, Portugallu, Finlandia, Repubblica Ceca, Italia, Spagna, Estonia, Islanda è Pulonia eranu candidati per u cuncorsu 13. U schedariu di candidatura di Bursa da Turchia hè statu accettatu da u cunsigliu.

"Avemu sperimentatu l'eccitazione di Green Bursa"

U sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş, in a so dichjarazione, hà enfatizatu u valore di l'identità 'verde' di Bursa, chì impressiona cù i so valori, è hà dettu: "Bursa hè una cità assai bella. Hè una cità speciale cù u so verde, a natura, Uludağ, u mare, a storia, a cultura, a spiritualità è tutte e so bellezze. Vive in Bursa hè veramente un privilegiu. Bursa hè una cità chì hè sempre stata descritta cum'è "Verde" è hè ricordata cum'è "Bursa Verde". Mentre pianificemu u nostru travagliu per l'oghje è u futuru, prestemu una attenzione particulari à piglià passi chì mettenu in risaltu a ricchezza naturale è a vegetazione di Bursa è rivelanu l'estetica di a cità. Hè assai eccitante chì "Green Bursa" hà trovu valore in a "Concurrenza di a Capitale Verde Europea". "Avemu a gioia di stu passu, chì hè assai fieru di presentà e bellezze di Bursa in u mondu", disse. U sindaco Aktaş, in a so dichjarazione enfatizendu l'impurtanza di u titulu, hà dettu: "Se u titulu di capitale verde hè ricevutu, a reputazione di Bursa aumenterà ancu di più in Turchia è in u mondu. Ci sò ancu i turisti in u mondu chì seguitanu sti cità. "L'arrivu di stu titulu à Bursa attirà ancu più attenzione è Bursa diventerà un centru di attrazione per i turisti in quantu à 'Green'", disse.

A vita di a cità hè coperta in tuttu

In u scopu di u cuncorsu, i piani d'azzione di e cità candidate "preparati in 12 spazii indicatori chì coprenu tutti l'aspetti di a vita urbana" sò valutati. Per dumandà à Bursa; Hè stata realizata in 12 settori indicatori differenti: cumbattimentu di u cambiamentu climaticu, adattazione à u cambiamentu climaticu, trasportu sustenibile, usu di u territoriu sustenibile, natura è biodiversità, qualità di l'aria, gestione di u rumore, gestione di i rifiuti solidi, gestione di l'acqua è di l'acqua residuale, ecoinnovazione, rendiment energeticu, integratu. a gestione ambientale, sò stati valutati studii in corso è futuri.

Opere vede

In u modulu di candidatura cumpletu cù u sustegnu di parechji attori interni è esterni sottu a coordinazione di u Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale di a Municipalità Metropolitana; aumentu di e zone verdi, cumbattimentu di u cambiamentu climaticu, determinazione di l'impronta di carbonu, pianu d'azzione per u cambiamentu climaticu, gestione integrata di i rifiuti, creazione di una mappa di rumore di a cità, custruzzione di impianti di trattamentu di l'acqua residua, rinnuvà u sistema di infrastruttura, gestione participativa, usu di risorse energetiche rinnuvevuli, sistemi ferroviari e camini di biciclette.Parechji studii cum'è u sviluppu sò stati purtati in prima.

U "Premiu di a Capitale Verde Europea", chì hè una opportunità impurtante per a ricunniscenza internaziunale di l'identità di Bursa, chì hè cunnisciuta cum'è "Verde", furnisce à e cità u titulu di "Capitale Verde". Inoltre, u premiu rende e cità scelte esemplare per altre cità europee; Hè ancu più faciule per rinfurzà a reputazione cum'è un centru turisticu, cummerciale è di vita, sviluppà cullaburazioni internaziunali, creà novi spazii di cummerciale è aumentà a visibilità di a cità furnisce a prumuzione internaziunale.

Durante u prucessu di candidatura, i schedari di candidatura di e cità candidate seranu esaminati da una perspettiva tecnica da "esperti determinati da a Cummissione Europea". E cità preseletate seranu annunziate versu a fini d'aprile. E cità preselezionate farà a so presentazione à a ghjuria è a cità premiata serà annunziata in ghjugnu 2018. Siccomu hè u 10u annu di u Premiu di a Capitale Verde Europea, a cità chì vince u premiu serà premiata cù un premiu di 350 mila euro.

I paesi chì vincenu u premiu Capitale Verde Europea sò i seguenti:

2010 - Stoccolma (Svezia)

2011 - Amburgo (Germania)

2012 - Vitoria-Gasteiz (Spagna)

2013-Nantes (Francia)

2014 - Copenhague (Danimarca)

2015 - Bristol (Inghilterra)

2016 - Ljunljana (Slovenia)

2017 - Essen (Germania)

2018 - Nijmegen (Paesi Bassi)

2019 - Oslo (Norvegia)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*