L'offerta di minibus V Plate di u District di Erciş hè stata fatta

A Municipalità Metropolitana di Van hà fattu una offerta per 30 linee di minibus V-plate chì furnisceranu servizii di trasportu publicu in u distrittu di Erciş.

L'offerta, chì hè stata fatta à l'asta in a Sala di Reunione di a Municipalità Metropolitana, hè stata tenuta sottu a presidenza di u Sicritariu Generale Mustafa Yalçın. Vice-Segretariu Generale Fazıl Tamer, in a sala induve a cumissioni di l'offerta è i capi di dipartimentu pertinenti eranu ancu presenti, 30 di e linee di minibus di piastra 25 V sò stati affittati per 29 anni à 3 mila lire. L'offerta per i restanti 5 linee di minibus V-plate continuerà u mercuri a settimana prossima.

Ascoltendu i cummercianti chì participanu à l'offerta, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di Van, Mustafa Yalçın, hà vulutu chì l'offerta sia benefica.

Enfatizendu chì u trasportu publicu hè un travagliu difficiule, u Sicritariu Generale Yalçın hà datu i seguenti cunsiglii à i participanti;

"Quandu faci stu travagliu, a vostra priorità deve esse di trattà bè a ghjente, esse amichevule. Attenti à u vestitu. In particulare in i distretti, u trasportu publicu hè un pocu più problematicu. Ùn mai permette à l'altri di utilizà u vostru veiculu. Qualchese prublema chì pò accade quì pò mette in una situazione difficiule. Vulemu chì ubbidite à e regule di trafficu. Attenti à i punti di cuntrollu di velocità è rabbia. Pensate à sè stessu è à a vostra famiglia. Spergu una volta di più chì l'offerta serà successu è chì furnirete stu serviziu senza accidenti o prublemi. "Vi ringraziu tutti."

Dichjarà chì anu lasciatu u tavulinu soddisfatti, i cummercianti di i cunduttori anu ringraziatu u Sicritariu Generale Yalçın.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*