Eurasia Airshow hà iniziatu

Antalya ospita di novu una urganizazione assai impurtante. Eurasia Airshow, chì riunisce i marchi è i gestori di l'industria di l'aviazione, hà iniziatu. U sindaco metropolitanu Menderes Türel hà dichjaratu chì Antalya hà coronatu u titulu di cità di marca cù urganisazioni cusì impurtanti è hà dettu: "Urganizemu una urganizazione di classe mundiale in Antalya cù quasi 100 mila visitatori da più di 500 paesi è un valore aghjuntu di più di 100 milioni. ."

Parlendu à l'apertura di l'Eurasia Airshow, chì hè stata tenuta in una zona speciale accantu à l'aeroportu di Antalya trà 25-29 d'aprile, u sindaco metropolitanu Menderes Türel hà dichjaratu chì Antalya hà accoltu urganisazioni impurtanti in l'ultimi anni. Rimarchendu chì u "Eurasia Airshow", tenutu sottu l'auspici di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, hè una di l'urganisazioni impurtanti di l'industria di l'aviazione globale, u presidente Türel hà dettu: "In Turchia, unu di i paesi in più rapida crescita in u settore, è in Antalya, chì hè a stanza d'ospiti di Turchia, parechji primi sò stati ottenuti. " L'Airshow, chì si terrà cù l'avvenimenti da esse tenuti, hà una impurtanza è un privilegiu particulare. "Devu un debitu di gratitudine à u nostru stimatu presidente per piglià sta urganizazione sottu a so prutezzione", disse.

Antalya corona u so titulu
Dichjarà chì Antalya hè una cità mundiale è di marca chì hè orgogliosamente descritta in ogni locu, u sindaco Türel hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Di sicuru, ùn hè micca faciule esse una cità mundiale. Esse una cità di marca ùn hè micca faciule. Tuttavia, Antalya hà fattu un prugressu significativu versu diventà un capu mundiale cù i so prughjetti di infrastruttura, superstruttura è visione. Curona ancu u so tìtulu cum'è una cità mundiale cù urganisazioni internaziunali è naziunali estremamente impurtanti. In l'ultimi anni, hà cumpletu urganisazioni internaziunali assai impurtanti cun grande successu. A riunione di u G20, chì hà riunitu i vinti paesi più sviluppati di u mondu, hè stata cun successu. Tant’è chì, ancu s’è tutti i capi s’eranu partuti, ci hà fattu assai fieri ch’ellu era u megliu ch’è no avemu mai vistu. À novu, prima di questu, u Summit di l'OTAN è l'urganizazione di l'Expo equivalenti à l'Olimpiadi sò stati cun grande successu. Tuttu chistu hà fattu chì l'attenzione di u mondu sia vultata à Antalya. Antalya hà benefiziu assai in quantu à u so valore di marca ".

L'ochji di u mondu sò nantu à Antalya
Dichjarà chì l'Eurasia Airshow hè seguitu cun interessu da i paesi di u mondu, u presidente Türel hà dettu: "Hè impurtante chì i rapprisentanti di l'industria di l'aviazione da i paesi 55 si scontranu quì è chì l'equipaggiu di volu militari è civili da u mondu sanu farà quì. per a prima volta in Turchia per 5 ghjorni. U fattu chì a Cumpagnia di i CEO di a Airlines si terrà quì per a prima volta in Turchia è u Simposiu di e donne di l'Aviazione si terrà in questa urganizazione per a prima volta in Turchia attira tutta l'attenzione à Antalya. Semu sempre felici di scopre una nova terra in Antalya. Un volume d'affari di circa 10 miliardi di dollari in u settore di l'aviazione cummerciale è militare hè previstu di sviluppà in questa fiera. In a cità mundiale di Antalya, avemu l'uppurtunità di mustrà u mondu induve Turchia hè in aviazione. Quasi 100 mila visitatori da più di 500 paesi è un valore aghjuntu di più di 100 milioni hè una figura assai impurtante. "Urganizemu una urganizazione veramente di classe mundiale in Antalya", disse.

Semu fieri di esse pruprietarii di casa
Dichjarà chì Eurasia Airshow farà una grande cuntribuzione à a prumuzione di Antalya, u sindaco Türel hà dettu: "Eurasia Airshow si terrà in u settore di l'aviazione cù a participazione di più di cumpagnie 300, cù a participazione civile è militare di parechji paesi cum'è l'Inghilterra, Russia, Italia, America, Francia è Iran." Hè di grande impurtanza in quantu à l'accordi è u voluminu di l'affari.

U fattu chì l'Eurasia Airshow si terrà in a nostra cità ogni dui anni palesa l'impurtanza di Antalya per u settore. "Mentre Antalya hè diventata un mudellu di rolu in parechji prublemi in Turchia cù e so attività municipali, sustenendu tali urganisazioni, hè literalmente attraversu l'età in ogni aspettu di e cundizioni di vita muderni", disse.
U sindaco Türel hà manifestatu a so felicità per l'ospitu di l'urganizazione è hà ringraziatu tutti quelli chì anu cuntribuitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*