I rapprisentanti di u trasportu publicu si sò incontrati cù u presidente Atilla

Abdülkadir Yentürk, u presidente di a regione di l'Anatolia Sud-est di l'Unione Turca di l'Impiegatori di u Trasportu Pùblicu, è a delegazione accumpagnante si sò riuniti cù u sindaco metropolitanu di Diyarbakır Cumali Atilla in u so uffiziu per discutiri i prublemi in u trasportu publicu.

Cumali Atilla, u sindaco di a municipalità metropolitana di Diyarbakir, cuntinueghja à incontru cù rapprisentanti di diversi settori prufessiunali. U presidente di a Cooperativa di Minibus di l'Università di Dağkapı - Vecdin Çoklar, u sindaco metropolitanu Cumali Atilla, hà visitatu u sindaco metropolitanu Cumali Atilla. Duranti a riunione, i prublemi in u trasportu publicu, furmazioni, seminarii è corsi per i cunduttori di trasportu publicu sò stati discututi.

Dichjarà chì anu agitu per piglià l'opinioni di i citadini per risolve i prublemi in u trasportu publicu, u presidente Atilla hà dettu chì anu evaluatu ancu e richieste di i patroni di u trasportu publicu è scontru in un terrenu cumunu. U sindaco Atilla hà cuntinuatu e so parolle cusì: "A municipalità metropolitana piglia e misure necessarie per i nostri citadini chì utilizanu i veiculi di trasportu publicu ogni ghjornu per viaghjà più comodamente è cunfortu. Avemu cura chì i cunduttori si cumportanu in cunfurmità cù l'etica cummerciale. Per questu, i furmazioni è i corsi necessarii seranu dati à i cunduttori. Avemu scambiatu opinioni cù i rapprisentanti di u settore per aumentà a qualità di u trasportu publicu. Aumentemu u standard in u trasportu publicu in cunfurmità cù i desideri di i nostri citadini ".

Yentürk, invece, hà enfatizatu chì u presidente Atilla travaglia cun devozione per a cità è hà dettu chì i prublemi in u trasportu publicu sò stati risolti cù i sforzi di u presidente Atilla.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*