Offerta tenuta per a Baia di Izmir è a Riabilitazione Portuale

6 cumpagnie, 12 di e quali eranu stranieri, anu participatu à a prima tappa di l'offerta internaziunale organizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir in u scopu di u "Progettu di Riabilitazione di u Golfu è u Portu" cù 9 offerte. Dui cumpagnie da l'Olanda è u Belgio, è una da l'Italia è l'Inghilterra anu participatu à l'offerta.

A Direzzione Generale IZSU di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà u scopu di rende a Baia di Izmir "di novu inottabile" prevenendu a so bassa, hà ripetutu l'offerta di cunsulenza internaziunale chì hà tenutu in u scopu di u "Progettu di Riabilitazione di u Golfu è u Portu" perchè e cumpagnie ùn anu micca presentatu i so documenti in cunfurmità cù e specificazioni di l'offerta. Apertura di un canali di circulazione di 13.5 chilometri di lunghezza, 250 metri di larghezza è 8 metri di prufundità nantu à l'asse nordu di u Golfu, trasferendu i 25 milioni di metri cubi di materiale dragatu chì esce da u canali à l'area di riciclamentu accantu à l'acqua residua di Çiğli. Impianti di Trattamentu, trasferendu i materiali dragati à l'habitat naturali cù u metudu più apprupriatu è trasferendu à l'isula è à l'isula.6 cumpagnie, 12 straniere, anu participatu à l'offerta per u disignu è a preparazione di i prughjetti di l'applicazione isulana. cù 9 offerte.
In a prima tappa di l'offerta, chì si terrà in duie tappe, a cumissioni esaminerà l'applicazioni di pre-qualificazione di l'imprese. L'imprese cù qualificazioni adatte saranu invitate à l'offerta. In a seconda tappa, l'offerte tecniche è i busti finanziarii di e cumpagnie invitate seranu ricevuti. L'offerte finanziarie di e cumpagnie chì l'offerte tecniche sò abbastanza seranu aperte in presenza di i participanti è u cuntrattu serà firmatu cù a cumpagnia cù u puntu più altu. A cumpagnia chì hà vintu l'offerta prepararà prughjetti di cuncepimentu è applicazione per u trasferimentu di i materiali scansati à l'abitati naturali di l'area di ricuperazione in u modu più adattatu in 1 annu, è per l'abitati naturali.

Quale hà participatu à l'offerta ?
L'offerta di cunsulenza organizata da a Direzzione Generale IZSU in u scopu di u "Izmir Great Gulf Project" hè stata attribuita à Yüksel Proje, Artı Proje, ECAP Mühendislik Müşavirlik, SJS Engineering (Italia), Arcadis Nederland BV (Olanda) è Tümaş Türk A.Ş. . partenariatu cummerciale, Royal Haskoning HDV (Paesi Bassi), Ove Arup (Paesi Bassi) - Partners International (Inghilterra) è Arup Mühendislik ve Müşavirlik Ltd. Partenariatu cummerciale, Moffatt Nichol (Inghilterra) è Fugro Sial Earth Sciences partenariatu cummerciale è cumpagnie Antea Belgium (Belgica) anu participatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*